Der har i et stykke tid verseret rygter om at “Hellboy” ville fortsætte eventyrene i animeret form, og dette lader nu til at være sandt.

Således er en illustration af tegneren Sean Galloway kommet online, sammen med en meddelelse om at der kommer 2 animerede film, der hver premierer på Cartoon Network og dvd. Den første af dem skulle være klar oktober næste år.

Galloway, der er hoveddesigner af det nye karakterlook, meddeler at stilen med vilje er forskellig fra tidligere inkarnationer af tegneserien, foranlediget af seriens skaber Mike Mignola, der ønskede noget nyt og friskt til tegnefilmen.

Hos CHUD.com er det endvidere muligt at se et billede af Hellboy i den nye stil.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 armadillo 18 år siden

Wuhhuu! Glæder mig helt vildt. Hvis stilen er den samme som den konceptskitse, så er der virkelig øjeguf i sigte :)
Gravatar

#2 filmz-moonbird 18 år siden

det lyder da enterassant :)
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#3 chuck 18 år siden

Se, det er en god idé!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 Martindan 18 år siden

endelig.. man kan aldrig få for meget Hellboy...

kom nu med Hellboy 2 også
for cryin' out loud......
Gravatar

#5 darkwizat 18 år siden

nice glæder jeg mig da til.
Gravatar

#6 El vez 18 år siden

Ron P er jo som regel god for en stemmelægning, så man kan håbe på han gentager succesen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-erix 18 år siden

Nice....
De lidt yngre mennesker skal da også have lov til at nyde Hr.hellboy.


Viste filmen til min halvbror på 2 år, og den knægt var godt nok imponeret.
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

Det er da helt klart også film, jeg vil se frem til med spænding.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: