Mange nørder og Terminator fans har længe ventet spændt på hvordan den kvindelige “Terminator”, også kaldet “Terminatrix”, ville se ud, og nu er hun her!

Teaser plakaten, som snart vil dukke op i alle biografer, har nemlig et billede af både Arnold Schwarzenegger og Kristinna Loken.

Og man må sige hun nok skal blive et hit hos os hankøn, især fordi hun har blåt lys i øjet og ikke rødt som Arnold.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 filmz-Erroneus 21 år siden

Hun ser da sød nok ud, får den verdens premiere i danmark også eller skal vi vente et par. md med så meget andet??
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 Cherrn 21 år siden

Kvindelig Terminator = :D
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

det er nice...Hun måtte gerne terminate mig
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Kram 21 år siden

og mig!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 filmz-Ziga 21 år siden

Bliver det verdenspremiere, oder was??
Glæder mig helt vildt, for blæret at der kommer en treer.Især også at det er en kælling der er "ond".ARNOLD RULES!!
Gravatar

#6 Spirit 21 år siden

Er det kun mig der syntes at det er extremt plat at den kvindelige Terminator skal hedde "Terminatrix", det kunne lige så godt være fra en dårlig tegnefilm....
Gravatar

#7 azathoth 21 år siden

er det ikke også bare et "kæle"-navn???

Selve terminatoren er vist en Model T-X
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 Skobbolop 21 år siden

jo spirit...tænkte ogspå at kommentere det... det er sgu grimt, men jeg glæder mig sgu stadig ekstremt meget til den her film....
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#9 MikkelHJ 21 år siden

Det er vel sprogligt korrekt. Det hedder jo også en dominatrix, men hvad hedder så det mandlige modstykke?

Et bedre eksempel er det danske direktør, der i en kvindelig udgave hedder en direktrice, ligesom montør bliver til montrice. Men hvad med speditør og ekspeditrice?

På dansk kan man dog selv vælge imellem matrix og matrice.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#10 filmz-dummy 21 år siden

jeg ser ikke det store problem i at kalde hende det, og som MikkelHJ pointerer er det sprogligt korrekt. men selvfølgelig lyder det alligevel lidt poppet.

anywayzzz så glæder jeg mig fantastisk meget til den nye Terminator-film, jeg er overbevist om at den sætter en stopper for Hr. Arnolds sidste års apati inden for film...

Skriv ny kommentar: