Ovenpå den tidligere teaser har Sony Pictures Home Entertainment nu afsløret selve traileren til deres kommende computeranimerede horrorfilm “Resident Evil: Degeneration”. Traileren har premiere hos IGN Movies.

“Resident Evil: Degeneration”, der bygger over den populære gyserspilfranchise fra Capcom, udspiller sig syv år efter, at det bioeksperimenterende kæmpefirma Umbrella er gået i opløsning. Den farlige virus, der kunne forvandle folk til glubske zombier, er sammen med Raccoon City blevet udraderet. Eller er den? Pludselig en dag i en amerikansk lufthavn dukker en zombie op og begynder at angribe og inficere alle, og den frygtelige ulykke er nu ved at gentage sig selv…

Filmen, der er lavet til dvd og Blu-ray, udkommer til efteråret.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 filmz-Is 15 år siden

Vil i kære filmz-brugere mene, at man er gået glip af meget, hvis man ikke har set en eneste af Resident Evil filmene..
Gravatar

#2 icetea 15 år siden

Jeg synes de er ganske fornøjelige :) men det er smag og behag jo. Ved at mange synes de er noget lort.
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

Den ser ikke ud til at være forbundet med filmene, men udelukkende med spillene. Jeg er blevet virkelig hooked på gaming det seneste års tid - for første gang siden omkring årtusindsskiftet, og jeg gennemførte for nylig Resident Evil 4 på min Wii, og det var en af mine mest mindeværdige-spilleoplevelser i årevis. Derfor er det fedt at se et par af karaktererne dukke op her. Nogen der ved, om filmen foregår før eller efter RE4? Filmen ser dog noget lunken ud...
War. War never changes.
Gravatar

#4 Bobby Singer 15 år siden

Som fan af Resident Evil spillene (1 og 2 er fede, men især 3'eren er god, Nemesis er fandeme skummel og jeg fik altid et ckok når han pludselig dukkede op. 4'eren var lidt en skuffelse og ikke et rigtigt resi spil hvis du spørger mig) er det fedt at se at det er zombier der er med og ikke spanske landsby folk.

Både Leon S. Kennedy og Claire Redfield er et glædeligt gensyn, og hvis de så ellers kan ramme stemningen fra de gamle spil, så skal nok blive sjovt nok.

I'm game :D
Idjit
Gravatar

#5 Silver666 15 år siden

#3 Filmen ser ud til at forgå efter Resident Evil 3 Nemesis spillet og før Resident Evil 4 spillet.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [909932062] 15 år siden

# 3: What number 5 said!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [909932062] 15 år siden

# 1: Det er det værste lort nogensinde. Næst efter Uwe Boll, så er Poul W.S. Anderson den dårligste instruktør og i øvrigt den dårligste manuskriptforfatter overhovedet.
Gravatar

#8 dewin 15 år siden

#7 har fuldstændig ret. Resident Evil filmene har intet med spillene at gøre, og buttfucker brandet så det smerter. Paul W. S. Andersons egen opfindelse "Super Zombies" i 3'eren, bør sige alt (AH HVAD? SUPER STÆRKE KAMPDYGTIGE ZOMBIER SOM VI KAN SENDE I KRIGSZONEN... WAAAAAAAUW.... For fuck sake)...

Eneste optur jeg havde ved filmene var Mila Jovovichs smækre ydre. Thunmbs up der.

og er fuldstændig uenig med #4. Selvom Resident Evil 2 er mit yndlingsspil of all time, så er Resident Evil 4 det bedste spil jeg har gamet i nyere tid. Fuldstændig fantastisk gameroplevelse. Har meget svært ved at se hvordan en Resident Evil fan kan synes at det var en skuffelse :-/ Smag og behag, I know... men alligevel...
Gravatar

#9 Confused101 15 år siden

#1 Må indrømme jeg er en af dem som virkelig godt kan lide RE filmene. Hvis man ikke forventer en oplevelse, der bare tilnærmelsesvis har samme stemning som spillene, er det udemærkede drengerøvsbangbang film.
Gravatar

#10 filmz-thore 15 år siden

#8
Det hænger jo nok sammen med spillet har ændret sig for meget.
Tiden med en skummel zombie der trasker rundt og stønner, er bare meget federe end en bonde!

Hold kæft jeg elskede de tre første spil, der bare blev mere og mere skræmmende.
4'eren sagde mig ikke det store, det var ikke synderlig uhygeligt (måske fordi jeg bare er blevet ældre, skal ikke kunne sige det), og det havde ikke den rigtige stemning.
Har aldrig forstået hvorfor andmelderne kom i deres busker, da man droppede de rigtige zombier?

Jeg håber 5'eren bliver godt, men tvivler på det.
Om ikk andet har det nok en sindsyg god grafik.

Skriv ny kommentar: