Walt Disney Pictures har netop lanceret teaser-traileren til Pixars nye store animationsfilm, “Up”, på deres officielle hjemmeside.

Filmen følger den aldrende Carl Fredricksen, som har tilbragt hele sit liv på at drømme om at komme ud og udforske verdens fjerne kroge – uden at have gjort noget ved det. Men skæbnen (og en vedholdende 8-årig) vil, at den gamle mand får en ekstra chance for at opfylde sine drømme. Dette leder ham og hans unge følgesvend på et spændende eventyr med vilde omgivelser, uventede skurke og junglevæsner.

“Up”, der får amerikansk premiere 29. maj, er instrueret af Pete Docter (“Monsters, Inc.”) og Bob Peterson.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 David Munch 15 år siden

Mystisk! XD
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

Fedt, at Pixar synes at være kommet til hægterne igen efter den horrible Cars. Og herligt, at de giver sig i kast med mere alternative fortællinger.
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-NIO 15 år siden

Haha.. fed trailer. Kan blive en spøjs film.
Gravatar

#4 filmz-webspas 15 år siden

Øhh... Er vi enige om at det der her bliver betegnet som "teaser-trailer" egentligt bare er graftikken på hjemmesiden? Eller er det mig der ikke kan finde knappen til at se traileren?
Gravatar

#5 filmz-NIO 15 år siden

#2 Set cars med dansk tale :-P? Jeg syntes nu at den var ret underholdende.. i hvert fald meget langt fra "horrible". Ordet "horrible" er forbeholdt film som "Bloodrayne" og "Catwoman".
Gravatar

#6 mar16 15 år siden

#5 og cars. den var alt det som pixars andre film ikke var. sammenlignet med dem, var den horrible
Gravatar

#7 The Insider 15 år siden

#5, har udelukkende set den på engelsk. Måske havde den været sjovere på et uforståeligt sprog, så man ikke havde bidt lige så meget mærke i den elendige dialog.
War. War never changes.
Gravatar

#8 filmz-wetfox 15 år siden

Jeg vil lige indskyde at Cars legetøj er noget af det mest sælgende i Fætter BR ... STADIG!
Gravatar

#9 nostromo 15 år siden

Hmmm, I don't know... I'm not doubting Pixar's magic, just when Disney becomes Mr. Greedy and pushes them to work faster... then we might get something that's less than stellar.

However after The Incredibles, Ratatouille and Wall•E... I can't imagine being THAT impressed by this. Wall•E was amazing... actually perfect.
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

Bob Peterson, den chips gnaskene mand på Finding Nemo kommentar sporet, klart et af mine farvorit kommentar spor 8-)

Ser frem til filmen, men så igen jeg ser frem til alt fra Pixar.

Og så må vi se hvor meget meget disney påvirker dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: