Den 28-årige amerikanske soul- og R&B-sangerinde Alicia Keys skal indspille temasangen til den kommende “Quantum of Solace” sammen med sangeren og guitaristen fra The White Stripes, Jack White.

Sangen, der har titlen “Another Way to Die”, er skrevet af Jack White, som også vil spille trommer på nummeret. Derudover skal både Alicia Keys og Jack White levere vokaler til nummeret, hvilket gør det til det første Bond-tema, der er indspillet som duet.

“Quantum of Solace”, der får premiere 7. november i år, er Bond-film nr. 22 og har for anden gang Daniel Craig i hovedrollen som agent 007.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 CensoreD 15 år siden

Personligt synes jeg at Chris Cornells sang er den bedste bond tema indtil videre :) Bliver spændende at høre denne.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Synd det ikke blev Amy! Hun har de gamle "Bond dyder" i sin stemme, som Shirley Bassey nærmest var eksponent for.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg venter stadig på at Depeche Mode leverer temaet - og ja, Amy Winehouse ville være helt perfekt.

Gravatar

#4 travelogue 15 år siden

Jack White er i min bog en af de største nulevende musikere. Så jeg må sige at jege r meget spændt på det her. Alicia Keys er jeg ikke vild med synes hun har en tendens til for meget lir når hun synger .
Gravatar

#5 icetea 15 år siden

Hmm ja ved ikke helt, synes heller ikke det lyder for godt med Alicia Keys, men lad os håbe det bedste!
Gravatar

#6 HonoDelLoce 15 år siden

Personligt synes jeg, at Alicia Keys synger umenneskelig godt.. Jeg hørte en live-session med hende, og blev vildt overrasket over så dejlig en live-stemme, i en tid hvor alle jo ellers kan blive popstjerner ved at blive kørt igennem et lille computer-filter.. Jeg kan ikke så godt lide så mange af hendes sange, men man kan jo håbe, når nu det er White der har skrevet nummeret, at det er mere hen ad White Stripes' musik fremfor Alicia Keys normale stil..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 filmz-emajlo 15 år siden

Jeg takker de højere magter for at det IKKE blev Amy Winehouse.
Gravatar

#8 McPeter 15 år siden

Hehe da jeg læste Jack White troede jeg at det ville være Jack Black der bare ville lave sjov og fx ha' afbleget hår og hvidt tøj. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#9 MOVIE1000 15 år siden

er ikke musik elsker men film elsker så kan ikke sige min mening men jeg synes at den bedste tema sang indtil videre er Goldeneye synes at tina gør det fremragende men de gør de fleste jo
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 thomasegebaek 15 år siden

Fedt, hvertfald med Jack White :)

Hvad med Nine Inch Nails... se det! ville sætte tonen an til en fed film!

Skriv ny kommentar: