Trailer til “The Brothers Bloom”

Hos Trailer Addict kan man nu se traileren til forbryderkomedien “The Brothers Bloom”, der er skrevet og instrueret af Rian Johnson (“Brick”). Filmen har Adrien Brody, Rachel Weisz g Mark Ruffalo i hovedrollerne.

Filmen følger Bloom-brødrene (Brody og Ruffalo), der financierer deres liv ved at franarre millionærer store summer penge gennem komplekse svindelnumre. Sammen med et hold af bondefangere bestående af blandt andet deres stumme sprængningsekspert Bang-Bang og Belgieren, spillet af henholdsvis Rinko Kikuchi (“Babel”) og Robbie Coltrane (“From Hell”) sætter brødrene et indvinklet nummer i gang for at stjæle 2,5 millioner dollars fra rigmandsdatteren Penelope (Weisz). Tyveriet vanskeligøres dog, da Brodys karakter falder for Penelope.

Oscarvinderen Maximillian Schnell (“Dommen i Nürnberg”) og Nora Zehetner fra “Brick” medvirker også.

Filmen produceres af Endgame Entertainment sammen med Ram Bergman Productions og får amerikansk premiere 24. oktober.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 mr gaijin 15 år siden

Jeg ser ingen trailer på den side, nyheden linker til.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Den er der stadig. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Riqon 15 år siden

Det kunne da blive fint med lidt popcorn og cola til.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#3: Ja, traileren rummer da en vis charme. ;)
Og Brick var uhyre interessant. Jeg glemmer aldrig de mange små vidunderlige, bizarre detaljer...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 filmz-gentlemanfinn 15 år siden

ser slet ikke tosset ud, var glad for "Brick" så vil helt sikkert give den en chance
Gravatar

#6 mr gaijin 15 år siden

Her er traileren på youtube, hvis nogen som jeg har problemer med at afspille traileren i linket foroven:
http://jp.youtube.com/watch?v=FVOnkrmsmu0

#5 Jeg vil da netop mene, at den ser tosset ud :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7 rockysds 15 år siden

#6 Ja, på den herligste måde.

Weisz ser supersød ud i den hat. :)

Og så er "Brick" jo bare en fortrinlig film. Så at jeg skal se denne film, er en given ting.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: