Julie Newmar, som var den første til at portrættere Catwoman i tv-serien “Batman” fra 1960’erne, fortæller til New York Daily News, at hun mener, at Angelina Jolie er det rigtige valg som en ny inkarnation af den sexede forbryderske.

”Angelina ville eje rollen… Mine venner i industrien fortæller mig, at hun har lavet forespørgsler om rollen,” fortæller den 74-årige skuespillerinde.

”Jeg kan forstå, hvordan det kan vække hendes interesse. Catwoman er Batmans ene sande kærlighed. Hun er enormt populær hos kvinderne, fordi hun på en måde er en helt og en skurk. Når man kigger på den gigantiske indtjening fra denne nuværende film, hvilken skuespillerinde ville så ikke springe til?”

Spekulationer om hvilke skurke, der ville være at finde i en fortsættelse, farer vildt rundt på internettet, men forfatterne til “The Dark Knight”, Jonathan Nolan og David Goyer, har dog fornylig i et interview med Movies Online fortalt, at de ikke har nogen speciel interesse i at tage hverken Catwoman eller Pingvinen med i en eventuel fortsættelse.

Newmar introducerede amerikanske tv-seere til Catwoman i 1966 og spillede rollen i den første og anden sæson. Eartha Kitt overtog senere rollen, og Lee Meriwether spillede rollen i Batman-filmen fra 1966.

Derudover har Michelle Pfeiffer spillet Catwoman i Tim Burtons “Batman Returns” fra 1992, og Halle Berry i spinoff-filmen “Catwoman” fra 2004.



Vis kommentarer (60)
Gravatar

#1 filmz-ab 15 år siden

Jeg håber så sandelig heller ikk de tager Catwoman, heller ikke pingvinen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Nej der må en Alien eller Predator indover. Ingen franchise med respekt for sig selv, kan være foruden!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Martindan 15 år siden

#2 - Nolan would make it work!
for cryin' out loud......
Gravatar

#4 filmz-ab 15 år siden

Jeg tror ærligt ikk på Nolan vælger dem.

The Riddler er en oplagt mulighed, og der går vist snakke om Depp skulle spille ham.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5 sluppermand 15 år siden

Jeg vidste ikke at en fortsættelse var sikker. Læste et interview med Nolan i Empire, hvor han nævnte at en tredje film var ret usandsynlig.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#6 Riqon 15 år siden

Er det overhovedet sikkert, der blir en fortsættelse? Bale vil kun, hvis Nolan vil, og Nolan vil kun, hvis han tror, han kan lave noget, der overgår The Dark Knight - og så siger han, at han aldrig har set en god 3'er.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 filmz-ab 15 år siden

Som jeg ser det, må de gerne stoppe her ved 2'eren. TDK bliver ikke overgået. Men man kan stadig godt få en god film, jeg tror bare det er svært når man har 2 fede batman film. Men hvis en kan gøre det, så er det Nolan.

TDK ligger jo op til endnu en
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#8 Buzz 15 år siden

6# så har han ikke se star wars 3 eller 6 eller lord of the rings 3
harry potter 3 eller Indiana Jones 3 de er da godt nok,men jeg siger ikke han skal lave en batman 3
Gravatar

#9 mr gaijin 15 år siden

Hvis skal være ærlig, har jeg ikke det mindste imod at se Angelina Jolie i en catwoman-dragt. Men det bliver svært at gøre lige så gritty, mørkt og dybt som Ledger i Dark Knight (så vidt jeg kan se ud fra trailers og klip. Venter stadig på en japansk premiere :().
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 colaholic 15 år siden

Yuck..den dulle er simpelthen så overrated imo.

Skriv ny kommentar: