Instruktøren Chris Columbus (“Harry Potter og de vises sten”) er i forhandlinger med Paramount om at instruere “Ripley’s Believe It or Not!”, som har Jim Carrey tilknyttet hovedrollen.

Filmen er baseret på bedrifterne begået af Robert Ripley, eventyreren og klummeskriveren, som skabte “Ripley’s Believe It or Not!”, der skildrer Ripleys søgen efter mærkværdigheder rundt omkring i verden.

Tim Burton var oprindeligt tiltænkt som instruktør på projektet, men han forlod filmen sidste sommer. Store dele af Burtons meget dyre vision foregik i Kina, men dette aspekt af er blevet fjernet til fordel for Columbus’ nye planer for filmen.

Det oprindelige manuskript blev skrevet af Scott Alexander og Larry Karaszewski. Senere blev Steve Oedekerk hyret til at omskrive manuskriptet med Burtons og Carreys ønsker og ideer tilføjet filmen. Paramount planlægger nu at hyre en ny manuskriptforfatter til projektet, så snart Columbus’ aftale er i hus. Studiet håber på, at filmen kan udvikle sig til en franchise, og at den første film vil stå klar i 2011.

Chris Columbus arbejder i øjeblikket på at færdiggøre komedien “I Love You, Beth Cooper”, der har Hayden Panettiere i hovedrollen. Jim Carrey kan næste gang ses i komedien “Yes Man” om en mand, der beslutter sig for at sige ja til alt i et helt år.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 fazz 15 år siden

Øv.. Ville ellers være fedt med Carrey og Burton... Men altså Columbus er da heller ikke dårlig..
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#2 Wrangque 15 år siden

Troede Spike Jonze var inde over denne her. Se DEN ville jeg have set.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

Fatter ikke hvordan Ripleys har råd til at betale husleje på Rådhuspladsen til deres "museum". Har aldrig kedet mig så vildt over så meget skrammel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Kruse 15 år siden

#2
Det synes jeg også at jeg havde hørt. Det var det der oprindeligt havde vækket min interesse. Det havde dog også været fedt med Burton.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: