Manuskriptforfatteren Tom Wheeler er blevet hyret til at skrive den længe annoncerede spinoff-film “Den bestøvlede kat”, der omhandler den kære, men sværdsvingende missekat fra “Shrek 2” og efterfølgeren “Shrek den Tredje”.

Antonio Banderas vil atter lægge stemme til den bestøvlede kat i den nye film fra DreamWorks Animation, der produceres af Michelle Raimo.

“Shrek”-filmene har vist sig yderst lukrative for DreamWorks – de tre film har omsat for mere end 2 milliarder dollars på verdensplan og har solgt flere millioner dvd’er og legetøj. En fjerde film i serien, “Shrek Goes Fourth”, er planlagt til at udkomme i biograferne i USA til maj 2010.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 MOVIE1000 15 år siden

elsker shrek filmene de skulle have så meget ros hvis ikke det var fordi den kat var med jeg hader den kat en film med den skal jeg skam ikke se

men glæder mig til shrek 4 forhåbentlig uden kat
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Chrisenry 15 år siden

En ret sjov indgangsvinkel til en spin-off. Man kan diskutere om en spin-off er en god ide eller om man hellere skulle lade Shrek universet i fred, men hvis de bygger filmen på eventyret om den bestøvlede kat, så synes jeg ihvertfald ideen er meget sjov...
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#3 Bardoboy 15 år siden

De skulle være stoppet ved 2'ern..
Gravatar

#4 piazorro 15 år siden

I like Puss - in boots:-)

Synes helt klar etteren var langt den fedeste - men er ikke helt negativt stemt overfor en spin-off
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 15 år siden

Kan ikke vente!
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: