Warner Bros. Pictures har udsendt plakaten til Richard Kellys nye horrorfilm “The Box”, der har Cameron Diaz og James Marsden i hovedrollerne. Den fulde plakat, der fokuserer kraftigt på Diaz’ medvirken i filmen, kan ses her.

Filmen omhandler et ægtepar i økonomiske vanskeligheder, som en dag modtager en mystisk æske fra en fremmed, der fortæller dem, at hvis de trykker på en af æskens knapper, vil de modtage et enormt pengebeløb – men én, som de ikke kender, vil derpå dø.

Frank Langella og James Rebhorn medvirker også i filmen, der er baseret på novellen “Button Button”, skrevet af “I Am Legend”-forfatteren Richard Matheson.

“The Box” får amerikansk premiere 30. oktober.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

Jeg glæder mig meget til denne; historien lyder fed - måske man skulle tage at læse novellen inden :)
Det bliver også rart at se Cameron Diaz i en anden slags rolle end de dér "What happens in Vegas"-roller hun har haft på det seneste.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Kruse 15 år siden

Nu har jeg ikke fået set Southland Tales, men har hørt at den skulle være noget rod. Derfor håber jeg da også at Richard Kelly viser med denne film, at han ikke bare er et one hit wonder, og altså er en talentfuld filmmager.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 rubberdub 15 år siden

Southland Tales var noget rod, men synes egentlig den var meget god, men det er nok os mest fordi jeg er sådan en forbandet RK fanboy... Glæder mig totalt meget til denne...
Tror ikke RK er et one hit wonder, tror bare han havde mere spillerum i Donnie Drako, end han havde i ST...

Wimmie? Hvad hedder novellen? Den kunne jeg da egentlig os godt tænke mig at læse...
(Bonus info Donnie Darko er baseret på en bog af Kut Vonnegut ved navn Cats Cradle, nem lækker læsning.)
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#4 rockysds 15 år siden

#3 Det står i nyheden.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5 rubberdub 15 år siden

#4 Yes tak for det, så ødelage du kontakten til pigen :3
Men kunne være jeg skulle læse hele artiklen først ^^#
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#6 NightHawk 14 år siden

# 2 -

Har siddet og læst op på en stak nyhedder og faldt lige over den her, netop pga. dit spørgsmål ang. "Southland Tales", som jeg bestemt ikke vil betegne som værende noget rod, men derimod en temmelig kompleks størrelse som på sin vis kræver, at du også læser den grafiske novelle, (prequel), inden du ser filmen, for at ku' finde hoved og hale på de mange karakterer og de forskellige plottråde.

Jeg har skrevet en samlet guide, som du kan læse hvis du har lyst og så kan du i princippet godt undvære novellen, selvom jeg dog stadig vil anbefale at du også køber den, så du selv kan sidde og tolke løs. :)

http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: