Den nye trailer til “Harry Potter og halvblodsprinsen”, der samtidig bliver den sidste trailer inden filmens premiere, er nu blevet udsendt og kan ses her.

Traileren byder på en masse nye klip fra filmen, deriblandt lidt mere fra Quidditch-kampen og andre actionfylde scener.

I “Harry Potter og halvblodsprinsen” har den ondsindede Lord Voldemort strammet sit magtgreb om både den almindelige og troldmandsverdenen. Harry, som frygter, at faren også lurer indenfor Hogwarts mure, bliver rekrutteret af Dumbledore, som vil forberede den unge troldmand på den afgørende kamp, som han ved, nærmer sig med hastige skridt.

“Harry Potter og halvblodsprinsen” får premiere i danske biografer 17. juli.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 filmz-bigemaster666 14 år siden

det se sku da fedt ud. måske kan de være at david hayes vil gøre det bedere en den femte.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#2 filmz-bigemaster666 14 år siden

hvad er de for en musik i bagrunden enlig
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#3 KEiZ 14 år siden

Syntes også det ser spændende ud, må dog indrømme at der er så pisse meget cgi, har ikke læst bøgerne, men sytes sku noget af magien er gået af i de sidste film det bliver alt for meget hokus pokus og alt det der:-)
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 _VeNtUrAx_ 14 år siden

KEiZ (3) skrev:
.... det bliver alt for meget hokus pokus


Den lader vi lige stå et øjeblik ;-)
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

de andre trailere har ikke imponeret mig men denne her har virkelig fået mig i HP stemning igen

synes de 4 først HP film er mega gode men 5eren helt ved siden af så jeg krydser fingre for at han ike ødelægger denne her også
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 De4_Kia 14 år siden

#5 Har det på samme måde. Hvis David Yates også fucker den her op, så samler jeg alle mine venner, også tager vi over og gennembanker alle, der tog den beslutning at han skulle være instruktør, også får de lov at finde en ny til de to sidste, hehe ej kunne jeg aldrig finde på.

Men hvis den her også bliver en fiasko, så tror jeg fans verden over vil forlange en anden instruktør til de sidste to film. Jeg er stadigvæk skuffet over, at Warner Bros ikke valgte Guillermo del Toro til de sidste to film, da de havde chancen. Harry Potter og Dødsregalierne ville have været perfekt til ham, den er som skabt til ham.

Så ham vil jeg håbe de vælger, vis det altså kommer på tale. På den anden side, så har han så mange opgaver, at der vil gå år før den vil komme i biograferne. Også er der lige det at optagelserne allerede er i gang.

Selv om traileren ser fed ud, så tør jeg ikke sætte nogen forventninger til filmen. Jeg er så bange for, at jeg bliver skuffet igen, så hellere have ingen forventninger og blive overrasket, end skuffet.

Håber på at kunne få den samme følelse som da jeg så Iron-Man og The Dark Knight, de overraskede mig rigtig meget, og det var en fantastisk følelse :D
Gravatar

#7 elwood 14 år siden

Jeg troede der var en kontrakt der sku forhindrer at den her film sku blive dårlig ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 nygaardpetersen 14 år siden

Det ser fandme godt ud :-)
Jeg er nu fortrøstningsfuld. Jeg var ganske tilfreds med den 5 film, i forhold til at den er baseret på, efter mim mening, den dårligeste af bøgerne. "Half-Blood Prince" er derimod en væsentlig bedre bog. Derudover skal man også huske at manus-forfatteren til de fire første film er vendt tilbage til den 6,7 og 8 film.
Gravatar

#9 Wangsgaard 14 år siden

Jeg synes film 5 er den bedste der er lavet, men jeg sammenligner heller ikke filmene med bøgerne for ellers vil jeg altid blive skuffet. Ja film 5 er kort og mangler en del i forhold til historien, men det er den flotteste film. Synes film 6 ser godt ud og tror det bliver ret godt, selvom jeg kede mig lidt da jeg læste bogen.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

#9 du siger at 5eren er den ´bedste men kommer alligevel med at den er for kort mangler en del i historien der siger du så også at du ikke samligner filmene med bøgerne men det har du jo lige gjort

og jeg tro heller ikke at de fleste herinde samligner serien med bøgerne men med hinanden hvordan var fx De vises sten i forhold til Flammernes pokal altså selve instruktørens del af arbejdet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: