Under presseturen for Johnny Depp og Christian Bales kommende film “Public Enemies” er de to skuespillere blevet spurgt omkring mulige projekter i fremtiden, deriblandt den potentielle opfølger til “The Dark Knight”.

Depp udtalte bl.a., at han helt sikkert er frisk på at presse rollen som Gækkeren ind i sit travle skema, hvis chancen skulle byde sig, da han er fan af Frank Gorshin, der spillede rollen i 60’ernes “Batman”-serie.

For Bales vedkommende var spørgsmålet det samme, som han er blevet spurgt i lang tid: Vil der komme en tredje film, og vil han igen påtage sig rollen som Batman? Til dette kunne Bale svare, at han sandt at sige faktisk slet ikke ved, om der vil komme en tredje film, og at han ikke vil overveje, om han vil vende tilbage, hvis det bliver uden Christopher Nolan som instruktør.



Vis kommentarer (33)
Gravatar

#1 chronaden 14 år siden

Come on, lav nu en trilogi ud af det!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2 filmz-OutOfSight 14 år siden

chronaden (1) skrev:
Come on, lav nu en trilogi ud af det!


Næ.. Hvis det ikke ikke har potentialet til at blive lige så godt, skal de stoppe her og lade Snyder komme til..
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Fix the lights, and we might have a deal
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Tom24601 14 år siden

Desuden så er der vel efterhånden tradition at hver instruktør kun laver 2 film.

Så har vi 2 af Burton, 2 af Schumacker (gyys!) og 2 af Nolan.
Gravatar

#5 Petrescu 14 år siden

Man kan ihvert fald ikke påstå at der ikke er nok substans i Batman-universet og med tanke på The Dark Knights slutning, vil det være oplagt at lave 3'eren.
Men Nolan og Bale skal begge være med da de er så definerende for det nye univers som er blevet bygget op. Så jeg ser hellere ingen 3'er end en uden den dynamiske duo.
Gravatar

#6 Eat this 14 år siden

#4 Schumackers film er bedre kendt som Assman.
Gravatar

#7 chronaden 14 år siden

#2

Hvis Nolan, Depp og Bale takker ja, så siger du nej til en 3'er?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#8 smalieux 14 år siden

Dark Knight lagde i hvert fald op til en 2'er så håber da at Bale er frisk
Nolan, Bale og Depp i en batman ville være ideelt!
Gravatar

#9 the_paki_don 14 år siden

#7 Det ser nu ud til, at hvis de tre herrer kom ombord, så ville #2 synes, at der var potentiale for, at den kunne blive god. Og det synes jeg også. Og jeg ved, at Seymour Hoffman sagde nej, men jeg vil også have ham med!
Gravatar

#10 Cowabunga 14 år siden

Jeg synes snart at det er de samme "nyheder" der kommer om den her film...

Skriv ny kommentar: