Lige siden “X-Men Origins: Wolverine” først ramte biograferne tilbage i maj, har Hugh Jackman med stor entusiasme udtalt sig om efterfølgeren, som han egentlig siden november sidste år har givet små gisninger omkring.

Jackmans idé har fra start været at tage den populære historie fra tegneserierne, hvor Wolverine rejser rundt i Japan, og gøre det til filmens fokus.

Det lader nu til, at han har fået sin vilje, da Jackman i en kort snak med MTV har kunnet bekræfte, at arbejdet på “X-Men Origins: Wolverine 2” er begyndt, og at historien bestemt vil finde sted i Japan.

Jackman har ved en tidligere lejlighed udtalt omkring historien: ”Der er så mange områder i den japanske historie. Jeg er vild med idéen om, at denne anarkistiske karakter, outsideren, eksisterer i verden… Tanken om samuraien også – og deres traditioner. Det er virkelig fedt. I tegneserien får han røvfuld af et par samuraier – ikke engang mutanter. Han bliver i starten helt chokeret over det.”

På nuværende tidspunkt skulle filmholdet være i de tidlige faser af udviklingen af selve historien.



Vis kommentarer (28)
Gravatar

#1 moulder666 14 år siden

Heh - jeg begynder lige så stille at forstå, hvorfor Dr. Cox ikke kan udstå Hugh Jackman!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 KayOzz 14 år siden

Tja.. 1´eren var sgu rimelig underholdende.. Så hvis de kan køre samme standard, så skal den da ses..
Gravatar

#3 The-new-meister 14 år siden

Jeg brød mig ik rigtige om den første, så ved ikke om jeg ser så meget fremtil en toer...
Gravatar

#4 jesperhp 14 år siden

Bring it on! Ved godt at 1'eren ikke var stor filmkunst, men jeg var glimrende underholdt af en fed omgang action.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 14 år siden

Har overhovedet ikke set den første..

Egentlig synes jeg vældig godt om Wolverine-karakteren, men jeg mistede ligesom håbet på franchisen efter X-Men 3 ..

Jeg får den nok set på BD på et tidspunkt, og indtil da har jeg vel egentlig ikke så meget at skulle have sagt om sådan en nyhed som denne her.. Så det er på en måde vel lidt tomt fyld at jeg overhovedet skriver her, men idéen med det er nu bare at konstatere, at jeg håber at se Jackman i nogle andre roller snart.. Var rigtig glad for ham i The Prestige, så det ærgrer mig, at det meste af hans tid nu går med at lege en slags mix mellem Freddy Krueger og Edward Scissorhands..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 Janr 14 år siden

#5

Lige mine ord.
Gravatar

#7 Kviesgaard 14 år siden

#1

Hvad har Dr. Cox imod Hugh Jackman?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#8 elwood 14 år siden

Ikke noget specielt

J.D.: Come on, man, it's our last week together! The J.D. and Cox train is pulling into the station. You must have a metaphor you want to use; hit me with it!

Dr. Cox: I suppose I could riff a list of things that I care as little about as our last week together. Lemme see, uhh... Low-carb diets. Michael Moore. The Republican National Convention. Kabbalah and all Kabbalah-related products. Hi-def TV, the Bush daughters, wireless hot spots, 'The O.C.', the U.N., recycling, getting Punk'd, Danny Gans, the Latin Grammys, the real Grammys. Jeff, that Wiggle who sleeps too darn much! The Yankees payroll, all the red states, all the blue states, every hybrid car, every talk show host! Everything on the planet, everything in the solar system, everything everything everything everything everything everything - eve - everything that exists - past, present and future, in all discovered and undiscovered dimensions. Oh! And Hugh Jackman.

Det gør han blot.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Silver666 14 år siden

Ser frem til en 2er
da for mig var Wolverine den bedste af X-Men filmene.
Gravatar

#10 The Insider 14 år siden

Somebody make it stoooooppppp!!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: