Tidligere på måneden udtalteDistrict 9”-instruktøren Neill Blomkamp, at han ville være frisk på at lave en efterfølger, hvis publikum tog godt imod filmen.

Det har publikum nu gjort – sci-fi-filmen har indtil videre omsat for 91 millioner dollars på verdensplan ud af et budget på 30 millioner dollars, og det på trods af, af den endnu ikke har haft premiere i store dele af verden, deriblandt Storbritannien.

Blomkamp fortæller til scifimoviepage.com, at filmselskabet er parat til producere en efterfølger, og selvom instruktøren endnu ikke har fastlagt en idé til filmen, siger han, at han har lyst til at lave den.

Før Blomkamp kaster sig over en ny “District”-film, vil han dog lave en anden sci-fi-film, som skal foregå på en anden planet end Jorden.

Læs Filmz’ anmeldelse af “District 9” her.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 David Munch 14 år siden

Ved ikke om helt om det projekt vil ende ud positivt.. Så er filmen da nød til at tage en helt ny drejning..
Gravatar

#2 Spanner 14 år siden

De kan selvfølgelig ikke lave den samme film igen.

Det er da rimelig klart at rejerne kommer tilbage
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 mr gaijin 14 år siden

Det er under alle omstændigheder fedt at se en debutinstruktør lange tæsk ud i box office med en relativt original ide samt ukendte skuespillere. Men jeg er nu mere interesseret i hans næste projekt end i en sequel til "D9". Tænk hvis han kunne gentage en succes med et nyt originalt projekt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 Esano 14 år siden

hmmm man må håbe, at de virkelig finder på en genial ide... ellers ødelægger de en fantastisk film
Gravatar

#5 Highland Park 14 år siden

Jeg savnede mere kød på historien i "District 9", så jeg er frisk på en fortsættelse, hvis ellers der bliver gjort mere ud af manuskriptet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 filmz-Coney 14 år siden

Jeg forstår SLET ikke hvordan det kan komme som en overraskelse for folk der har set filmen... De har jo gjort alt hvad der overhovedet er muligt for at servere en fortsættelse på et sølvfad.. De kunne eventuelt starte næste film lige nøjagtig der hvor den første slutter!

Noget andet er at jeg ville være SÅ psyched for det... At forestille sig hvad den mand kunne få ud af et egentligt budget:S
Gravatar

#7 filmz-OutOfSight 14 år siden

Det lyder dejligt! Dette var så en fortsættelse jeg tager imod med åbne arme. En absolut fabelagtig film!
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 14 år siden

Enig med #3. Fortsættelse er ikke nødvendig, da temaet blev udpenslet glimrende i den første film... den næste kan jeg nærmest kun forestille mig, ville være en actionfilm uden de store bagtanker. Sikkert en glimrende actionfilm af slagsen, men der er så meget guf i den første film, at jeg ikke kan forestille mig andet end, at de samme temaer ville blive brugt, og det er der slet ikke brug for.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Ericmase 14 år siden

En 2´er er helt i orden! Er helt vild med filmen!!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 talicadk 14 år siden

jeg syns filmen var rigtig fed . men vil give det fleste ret i at der skulle være lidt mere histoire i den , men en efter følger hvor de forklar lidt mere om det vil være fedt ,

Skriv ny kommentar: