Christina Hendricks, der er kendt for tv-serierne “Firefly” og “Mad Men”, har fået en rolle i den kommende romantiske film “Life as We Know It”, der har Greg Berlanti i instruktørstolen.

Filmen har Katherine Heigl og Josh Duhamel i hovedrollerne, som to singler, hvis fælles bedste venner, der er gift med barn, dør i en tragisk ulykke. Det afdøde ægtepar har inden deres død gjort Heigl og Duhamels karakterer til værger, og de to må nu forsøge at få en helt ny hverdag til at fungere. Hendricks vil have rollen som den ene af deres bedste venner.

Hendricks vil foruden sin rolle i “Mad Men” næste gang kunne ses i den japansk-amerikanske co-produktion “Leonie”, som Emily Mortimer har titelrollen i, og som Hisako Matsui har instrueret.

Se også: Læs Filmz’ anmeldelse af “Mad Men – Sæson 1” her.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Redrumrd 14 år siden

En af de absolute smukkeste kvinder i Hollywood. Godt at se en kvinde som ikke ligner en udmagret model, men som rent faktisk er glad for sin krop, og som samtidig er en virkelig fremragende skuespiller.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 14 år siden

I LOVE YOU CHRISTINA!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja det lyder i hvert fald som en film, jeg ikke gider at se. Jeg kan slet ikke huske hvornår den sidste gode romantiske komedie udkom.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 Redrumrd 14 år siden

Tror nu heller ikke det bliver en komedie "barn dør i en tragisk ulykke"
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 14 år siden

Nej det kan der måske være noget om :) Omvendt så er sådanne romatiske dramaer tit så komiske at det ligner komedier. Det ligner blot skabelonen til disse chickflicks hvor filmen går ud på at to personer som alle kan se er forelskede i hinanden skal bruge 90 minutter på selv at finde ud af det. Hendricks er så den sædvanlige sidekick, som enten siger "åh han er så dejlig" eller "åh han er et røvhul". Et twist vil være hvis hun selv går efter ham.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6 Michael Andersen 14 år siden

#2 Tag dig sammen, mand!

Jeg er derimod en gentleman og hilser på hende [url= stil[/url].
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: