Trailer nummer to til Nicolas Winding Refns stort opsatte vikingefilm “Valhalla Rising”, der har Mads Mikkelsen i hovedrollen som den handlekraftige og stumme viking Enøje, er kommet online og kan ses her.

Den yderst stærke kriger Enøje (Mikkelsen) har i årevis levet i fangeskab som slave. Med hjælp fra drengen Are (Maarten Steven) får han dræbt sine tilfangetagere, og sammen påbegynder de en dyster rejse, hvor de må flygte fra dusørjægere.

Enøje og Are kommer ombord på et vikingeskib mod Norge, men da skibet fanges i en mystisk og tyk tåge, støder deres fartøj til slut på ukendt, fremmed land, hvor vikingerne må stå overfor en grusom skæbne, og Enøje opdager sit sande jeg.

Der er endnu ikke fastlagt en premieredato for filmen.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 PredatorX 14 år siden

Ligner Salute of the Jugger... agtigt
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Oksen 14 år siden

Jeg kommer til at tænke på en Japansk splatter B-film efte den trailer. Traileren franger ikke mig.
Gravatar

#3 mr gaijin 14 år siden

Den franger mig. Jeg tænker umiddelbart på en oldnordisk "Aguirre".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 filmz-Martychris 14 år siden

Jeg aner ikke hvad man skal forvente... syntes umidelbart den ser okay ud! Hvorfor snakker de om helvede deri, troede de var aser dengang!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#5 ducktorwho 14 år siden

Den ligner godt nok lort.... fænger så absolut ikke.
Gravatar

#6 moulder666 14 år siden

Er en smule franget.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 loki 14 år siden

#5 Yeps, enig. Gider end ikke se traileren færdig.
www.peakoil.dk
Gravatar

#8 vapor 14 år siden

#4
Fra Wiki:
"Hel eller Helheim er ifølge nordisk mytologi dødsriget, hvor alle mennesker og guder, der ikke er døde ærefuldt i kamp, ender. Det er beskrevet som mørkt, koldt og fugtigt."

http://da.wikipedia.org/wiki/Hel_(d%C3%B8dsrige)

---

Dog ser man et kors i traileren. De snakker desuden om at du skal til Jerusalem. Så vi er nok i år 1095 eller senere.
Gravatar

#9 Dragon_Claw 14 år siden

Jeg må ærlig indrømme, at denne trailer er bedre end den første. Så jeg vil holde "et" øje med denne her.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#10 Høegh 14 år siden

Dragon_Claw (9) skrev:
Så jeg vil holde "et" øje med denne her.


Oh the pun!

:)
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: