Columbia Pictures er gået i gang med at udvikle en tredje film i Jerry Bruckheimers “Bad Boys”-franchise og har hyret Peter Craig til at skrive manuskriptet til den nye film om de slemme drenge.

Filmselskabet satser på, at manuskriptet vil genforene instruktøren Michael Bay, produceren Jerry Bruckheimer og stjernerne Will Smith og Martin Lawrence.

På nuværende tidspunkt, hvor projektet er i de tidlige stadier, har ingen af de nævnte dog indgået kontrakt på at vende tilbage.

Den første “Bad Boys” fik premiere i 1995 og omsatte for $66 mio. i USA og $141 mio. på verdensplan. Fortsættelsen “Bad Boys II” fra 2003 omsatte for $138 mio. i amerikanske biografer og $273 mio. på verdensplan.

Læs også: Michael Bay – Babes, bulder og baysplosions.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 The Insider 14 år siden

Nnnnnnnnnnnooooooooooooooooooooooo!!!
War. War never changes.
Gravatar

#2 McPeter 14 år siden

"Slemme Drenge 3"...

2'eren var da udemærket actionunderholdning selvom den selvfølgelig ikke helt var på højde med originalen. Har dog ikke de store forventninger til en 3'er - kunne godt blive en film man ser med tømmermænd eller mens man er igang med at bygge tømmermænd. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg tror jeg har historien allerede. Smith og Martin Lawrence laver en masse actionscener, hvor der er stooore eksplosioner, mens de udveksler kæk neger-lingo med hinanden. Smid en kærlighedsinteresse ind i det hele, mix med lidt slow-mo-shots og et svulstigt musiktema, der giver tåre i øjnene - there's your goddamn movie!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 PredatorX 14 år siden

Utyske (3) skrev:
Jeg tror jeg har historien allerede. Smith og Martin Lawrence laver en masse actionscener, hvor der er stooore eksplosioner, mens de udveksler kæk neger-lingo med hinanden. Smid en kærlighedsinteresse ind i det hele, mix med lidt slow-mo-shots og et svulstigt musiktema, der giver tåre i øjnene - there's your goddamn movie!


Glem ikke utallige racistiske udtalelser fra Martin Lawrence.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 TheChris 14 år siden

Endnu en Michael Bay film, for en fortsættelse?
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#6 frankdrebin 14 år siden

Jeg glæder mig sku til den.. Bad Boys 2 havde noget af det bedste action jeg har set længe.. Selvom filmen ikke er på højde med etteren, så synes jeg den var meget underholdende og sjov.. Så en treer er mere end velkommen for mit vedkommende!
Gravatar

#7 Highland Park 14 år siden

Alene det at flere konstaterer at toeren ikke er på højde med etteren er nok til, at jeg aldrig skal se førstnævnte. Kunne det virkelig blive værre?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Kruse 14 år siden

Nej tak! Bad Boys 2 var en af de absolut kedeligste "action" film jeg nogensinde har set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 filmz-Utyske 14 år siden

PredatorX (4) skrev:
Glem ikke utallige racistiske udtalelser fra Martin Lawrence.

Jeg har aldrig set filmene, så mit manuskript er baseret på gætværk. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10 zamm- 14 år siden

1'eren var fin, 2'eren stank!

3'eren er der slet ingen grund til!
Yo, homie. Is that my briefcase?

Skriv ny kommentar: