Sidste års Oscar-show var det mest sete i flere år, og derfor ønsker folkene bag at gentage succesen og har kontaktet flere af de kreative kræfter fra sidste år for at få dem ombord igen.

Det har dog vist sig lettere sagt end gjort, skriver Deadline.com. Produceren Larry Mark har takket nej, da han har travlt med at producere en ny film, og instruktøren Bill Condon er i gang med forberedelserne til biografifilmen om Richard Pryor.

Også Hugh Jackman er blevet spurgt, om han vil vende tilbage som vært ved den 82. Oscar-uddeling, men Jackmans venner og repræsentanter skulle efter sigende have frarådet den australske stjerne at gentage rollen som vært.

”Han er filmstjerne, ikke en sanger og danser,” skulle en repræsentant have udtalt.

Indtil den nye producer er fundet, er intet dog sikkert, da Oscar-produceren traditionelt set har det sidste ord, når Oscar-værten skal vælges.

Oscarnomineringerne offentliggøres 2. februar, mens Oscar-uddeling løber af stabelen 7. marts i Kodak Theatre i Hollywood.

Se også: Arbejdet på “X-Men Origins: Wolverine 2” er begyndt.



Vis kommentarer (28)
Gravatar

#1 ducktorwho 14 år siden

Ville være mere interessant hvis man påtog sig en slags politik, hvor man valgte en af de mest populære skuespillere, producere eller instruktører til at være vært ved denne begivenhed. Er træt af de gentagne værter... Ellen DeGeneres, Whoopi Goldberg, Billy Crystal igen og igen og igen... Hellere en ny vært hver gang.
Gravatar

#2 wimmie 14 år siden

Har Ellen og Whoopi ikke kun været det én gang hver?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 14 år siden

John Goodman som vært!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 Kruse 14 år siden

Jeg ville nu ikke have noget imod hvis de bad Jon Stewart vende tilbage som vært.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

"Han er filmstjerne, ikke en sanger og danser," skulle en repræsentant have udtalt.

Det skal ikke være en hemmelighed at hvis den umulige film sku laves, om Gene Kelly, så havde jeg tænkt på Hugh Jackman som en af kandidaterne.

Vil gerne se den mand i nogen musicals.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-Utyske 14 år siden

#5 -

I øvrigt også en fjollet udtalelse, når Jackman har optrådt i en del musicals på scenen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 mrghostface 14 år siden

#6 Det har du helt ret i! hehe. Men selvom han gjorde det rigtig godt, så vil jeg nu også hellere se en anden som vært. Det er sjovere når det er forskellige fra år til år. De kunne fx tage Robert Downey Jr. næste gang - jeg tror han kunne være et meget sjovt valg. Ved dog ikke hvor god han er til den slags underholdning, som kræves af en Oscar-vært
Gravatar

#8 Christian Voldborg 14 år siden

Hvad med Tom Cruise?
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#9 lasse78 14 år siden

#6 Efter hvad jeg ved, så laver Jackman stadig en del musicals og teater.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#10 filmz-Utyske 14 år siden

#9 -

Ja, præcis - og derfor er udtalelsen "Han er filmstjerne, ikke en sanger og danser" særdeles fjollet. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: