I et interview med Channel 4 blev Sigourney Weaver spurgt omkring “Ghostbusters 3”, og ikke alene kunne hun bekræfte, at filmen helt sikkert er på vej – hun kunne også afsløre, hvad der lader til at være en stor SPOILER, da hun udtalte:

”Jeg tror, at Bill Murray er en del mere med i den, han er muligvis et spøgelse.”

Weaver kunne også fortælle, at hendes figurs lille søn Oscar fra 2’erne er blevet voksen i den nye film og sandsynligvis vil blive del af den rygtede nye generation af spøgelsesjægere, som filmen angiveligt vil følge.

Samtidig fortalte skuespillerinden, at hun endnu ikke er sikker på, om hun selv vil medvirke i filmen, men at hun er åben over for muligheden.

Se også: Ivan Reitman overvejer “Ghostbusters 3″.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Patriarch 14 år siden

Afslører måske en spoiler - måske laver hun bare gas.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Morpheus 14 år siden

Hmm, ved ikke helt hvad jeg synes om den spoiler, hvis den viser sig at være sand. Men nu får vi at se. En ny Ghostbusters film ville bestemt ikke gøre noget.
Gravatar

#3 Juhler 14 år siden

Nu "døde" han jo i Zombieland, så der er da ingen anden mulighed for at få ham med... ;-)
Gravatar

#4 [ikke godkendt bruger] 14 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#5 piazorro 14 år siden

#4 Når du ser Zombieland er det ret så tydeligt hvad der sker inden det sker
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#6 [ikke godkendt bruger] 14 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#7 dewin 14 år siden

Bill Murray er MAX lækker
Gravatar

#8 ilovfilm 14 år siden

#7 ikke lige en relevant spoiler
Gravatar

#9 KayOzz 14 år siden

Jeg tror sgu ikke Dan Aykroyd, Harold Ramis og eventuelt Ivan Reitman, hvis han vælger at lave den, vil ødelægge en Ghostbusters 3 på den måde..
Gravatar

#10 Batsy 14 år siden

ØHH var det ikke Patrick Swayse der døde, i Zombieland ikke bill murray eller er jeg bare forvirret =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: