Sony Pictures har besluttet at droppe “xXx: The Return of Xander Cage”, den tredje film i den adrenalinpumpende actionfranchise, hvor Vin Diesel vender tilbage i hovedrollen. I stedet vil filmen blive lavet hos Paramount Pictures – i 3D.

Da projektet har skiftet filmselskab, besluttede instruktøren Rob Cohen at vende tilbage som instruktør på filmen, som han i første omgang havde forladt.

”Jeg forlod projektet, fordi jeg havde en virkelig stærk fornemmelse af, at den aldrig ville blive lavet hos Sony, og at de aldrig ville kunne fange den kritiske masse og trækkraft, som en film behøver,” forklarer Cohen. ”Paramount kan i stedet godt se fremtiden i dette, og vi er på et meget positivt sted i et nyt filmselskab, hvor der er en ægte entusiasme omkring det.”

I filmen er xXx-agenten Xander Cage (Diesel) blevet efterladt som død, men vender tilbage for at udføre en ekstremt farlig opgave, som kun han kan gennemføre.

Samuel L. Jackson vil vende tilbage i sin rolle som Agent Augustus Gibbons, Xanders kontaktperson. Størstedelen af actionsekvenserne vil foregå i Europa.

Diesel skal medvirke i filmen, så snart han er færdig med “Fast Five”, den femte film i bilræsersagaen “The Fast and the Furious”.

“xXx: The Return of Xander Cage” regnes klar i biograferne i slutningen af 2011 eller begyndelsen af 2012.

Klik her for at læse flere nyheder om “xXx: The Return of Xander Cage”.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 -xero-- 13 år siden

Glæder mig sgu. Den første med Diesel var topklasse, en af de bedste actionfilm i mit sortiment :)
Gravatar

#2 Azuires 13 år siden

I filmen er xXx-agenten Xander Cage (Diesel) blevet efterladt som død, men vender tilbage for at udføre en ekstremt farlig opgave, som kun han kan gennemføre. skrev:


Sker der lige for det ? lyder for mig som noget lort.... meeen vin tilbage som xXx kan vel ikke skuffe selvom det lyder som et latterligt script
I think we can handle one little girl.
I sent two units. They're bringing her down now.
No, Lieutenant, your men are allready dead.

Gravatar

#3 Mr.E 13 år siden

Fuck nu af med alt det 3D pis!! Hvorfor skal alt nu være i det format?? Det er blevet en eler anden overdimensioneret dille, der bruges alt for meget.
Men når det er sagt, så kan denne 3. installation i serien vel kun blive bedre end 2eren?
Gravatar

#4 filmz-Utyske 13 år siden

#3 -

Du ser den jo bare i 2D i biffen, så sender du et signal til filmselskaberne om at du ikke er interesseret i 3D - easy as pie.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Billy Blaze 13 år siden

Hvorfor kalder man ikke skidtet for Triple X eller noget andet som bare lyder marginalt bedre end "xXx: The Return of Xander Cage".

Semikolon i filmtitler er sjældent godt... :)
Gravatar

#6 Kiksmann 13 år siden

Captain Awesome (5) skrev:

Semikolon i filmtitler er sjældent godt... :)
Fordi det ser godt ud i 3D???
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7 MOVIE1000 13 år siden

xXx 3-Diesel returns ;)

faktisk ser det allerede ud til at blive en god fortsættelse, mon Ice Cube får en lille rolle i den?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 filt 13 år siden

#5, nævn lige en film med semikolon?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#9 filmzkim 13 år siden

#8
Jeg tror bare, han mener almindelig kolon.

Skriv ny kommentar: