Warner Bros. er klar med den nye, lange trailer til “Harry Potter og dødsregalierne: Del 1”.

Traileren kan ses her.

I filmen står den onde Lord Voldemort til at overtage magten i både det magiske rige såvel som menneskernes verden. De unge troldmandslærlinge må derfor satse deres egne liv, når de må drage ud for at finde midlerne til at stoppe den onde troldmand.

David Yates, som instruerede de to foregående film, står også bag begge “Dødsregalierne”-film.

“Harry Potter og dødsregalierne: Del I” har premiere 18. november, mens den afsluttende film følger til juli i 2011.

Klik her for at læse flere nyheder om “Harry Potter og dødsregalierne: Del 1″.



Vis kommentarer (56)
Gravatar

#1 Nicki52 13 år siden

Den var langt bedre end den anden. Jeg vil se den nu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Longio 13 år siden

haha, complete the journy in 3D my ass !
Gravatar

#3 Eat this 13 år siden

Ser godt ud... men det gjorde traileren til forrige film også og den var røv kedelig, alt det fede blev vist i traileren. (minus slutningen)
Gravatar

#4 Fjog 13 år siden

Ok trailer, men nærer stadig ikke de store håb til David Yates, men
der er der godt nok UFATTELIG mange klip fra part 2 i den trailer! Mærkeligt at de ikke bare holder sig til part 1. Der sker sgu mere end rigeligt :)
Gravatar

#5 fish 13 år siden

endelig en ordentlig trailer, glæder mig allerede
Gravatar

#6 Batsy 13 år siden

det ser da godt ud, men jeg håber for yates at han laver en bedere en 6 eren som var nu okay men aldrig noget specielt,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#7 Patriarch 13 år siden

Håber godt nok de bliver bedre end de to sidste. Jeg har ikke meget fidus til Yates.

Er der noget nyt om John Williams og dennes involvering?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 Nicki52 13 år siden

Fjog (4) skrev:

der er der godt nok UFATTELIG mange klip fra part 2 i den trailer! Mærkeligt at de ikke bare holder sig til part 1. Der sker sgu mere end rigeligt :)

Jeg ved ikke hvorfor, men de sender en trailer for hele filmen, ikke bare del 1, det hele. Der er f.eks. Harry Potters kamp mod Voldemort ved Hogwarts.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 DJAS 13 år siden

Nicki52 (8) skrev:
Fjog (4) skrev:

der er der godt nok UFATTELIG mange klip fra part 2 i den trailer! Mærkeligt at de ikke bare holder sig til part 1. Der sker sgu mere end rigeligt :)

Jeg ved ikke hvorfor, men de sender en trailer for hele filmen, ikke bare del 1, det hele. Der er f.eks. Harry Potters kamp mod Voldemort ved Hogwarts.


Det er vel også det han siger/mener?

De tidligere film har været blandt de dårligste filmoplevelser i mit liv, af mange forskellige årsager. Mest fordi jeg er glad for bøgerne...

Men anyways, jeg plejer at blive i hivet i biffen, og traileren er bestemt flot!
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3211214840] 13 år siden

#7: Det er vist stadig ikke bekræftet, at han vender tilbage, omend jeg nu regner rimelig stærkt med, at det nok skal ske. I forbindelse med åbningen af Universals Harry Potter-temapark var John Williams også selv tilstede og dirigerede et symfoniorkester, der fremførte et af hans oprindelige temaer, hvilket jo må ses som et tegn på, at han stadig ønsker at komponere musikken til den sidste film.

Derudover har Alexandre Desplat også udtalt, at han ikke mener, at John Williams' oprindelige temaer er blevet brugt tilstrækkeligt i de seneste film, og at han ønsker at gøre brug af disse i højere grad i del 1, hvilket lover godt (http://harrypotter.wikia.com/wiki/Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows:_Part_II#The_Soundtracks).

God trailer for øvrigt. :)

Skriv ny kommentar: