Det er kun få dage siden, at den første lange trailer til “Harry Potter og dødsregalierne: Del I” blev udsendt, men allerede nu er det muligt at se en ny trailer til filmen med helt nye klip.

Se traileren her.

I filmen står den onde Lord Voldemort til at overtage magten i både det magiske rige såvel som menneskernes verden. De unge troldmandslærlinge må derfor satse deres egne liv, når de må drage ud for at finde midlerne til at stoppe den onde troldmand.

“Harry Potter og dødsregalierne: Del I” kan ses i danske biografer 18. november.

Klik her for at se den første lange trailer til filmen.



Vis kommentarer (16)
Gravatar

#1 filmz-Claudius 13 år siden

Slutter andre folk også gennemsynet af en ellers okay trailer af med at knytte hænderne i vrede og indvendigt tælle til ti, når de ser den obligatoriske "now in 3D" tekst til sidst, eller er det bare mig?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#2 misuma 13 år siden

^^

Nope.

3D er ligesom den tilsyneladende hotte kæreste, som desværre viser sig at være alt, alt for omklamrende.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 KVASAR 13 år siden

#1 . . . Claudius

Det kan vel sammenlignes med en kusk, i slutningen af det 19. århundrede som ser en [url= og ryster på hovedet og tænker: "Det var da et forfærdeligt monstrum af et køretøj, det bliver nok ved dette enkle eksemplarer eller måske kommer der et par
stykker mere, men det er så det. Den kommer aldrig til at udkonkurrere hesten !!!"


Jeg skriver et 3D-indlæg til Bruce, meget snart.
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#4 Nicki52 13 år siden

#1

Enig, vil helt vild gerne se filmen, men det bliver uden 3.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 loki 13 år siden

#3 Yeps vi er helt enige, bilen sammen med fjernsynet er blandt verdens værste opfindelser.
www.peakoil.dk
Gravatar

#6 kasper0204 13 år siden

Jeg er også træt af 3D-stemplet. Men lige ved Harry Potter ser jeg faktisk et spændende potentiale. Jeg kan sagtens forestille mig, at universet, stemningen og magien er oplagt til at kunne nå ud og hive fat i publikum (det var lige en slags 3D-metafor.) Især den flyvske magi kan blive direkte flot, tror jeg.

Jeg venter spændt...
Gravatar

#7 filmz-Claudius 13 år siden

#3

Lige bortset fra, at automobilet faktisk havde en relevant funktion og betød en omfattende forandring af samfundet gennem den infrastruktur, der blev mulig.

3D er derimod bare pop, som jeg tilmed tvivler på holder i længden. 3D er prøvet før. Der er en grund til, det blev gemt væk igen. Så kan teknologien være bedre nu, men stadig ikke bedre, end at det giver omkring 25% af alle biografgængere hovedpine. Det kunne blive dødsstødet til sidst. Det duer jo ikke i længden, at lille Benjamin ørler på mor, når far har slæbt dem med i biffen for at se Shrek 4. Eller Harry Potter 7/8.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#8 Anasazi 13 år siden

Det eneste problem med 3D som jeg ser det er at man ikke har mulighed for at vælge andet. Jeg syns det er skide irriterende at sidde med de lorte briller på, samtidig er jeg vist en af de 25 % som #7 nævner der bliver lidt ør i hovedet af det.

Jeg kan personligt heller ikke se pointen i det. Jeg var inde og se Avatar i 3D og Not3D. Det gav mig sq lige meget at se dem i begge versioner, udover jeg ikke var træt af de briller.

OT: Glæder mig dog til at se den nye Potter, selvom det må vente til at de viser den i 2D. Elsker det univers. Det er faktisk de eneste bøger jeg nogensinde har læst for sjov.
Gravatar

#9 Æsop9000 13 år siden

Jeg er dog lidt overrasket over at del 2 har premiere Juli 2011...... De har da filmet den del.... så hvorfor ikke udsende den en måned eller to efter del 1... mærkeigt
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#10 wendelboe 13 år siden

narkoøgle (9) skrev:
Jeg er dog lidt overrasket over at del 2 har premiere Juli 2011...... De har da filmet den del.... så hvorfor ikke udsende den en måned eller to efter del 1... mærkeigt


Nok fordi de vil malke biografgængerne's penge i længst mulig tid ;)

Skriv ny kommentar: