18. november har “Harry Potter og dødsregalierne: Del I” premiere i de danske biografer efterfulgt af den angiveligt sidste Harry Potter-film “Del II” i 2011 – men vil det nu også blive det sidste, vi ser til den bebrillede troldemand på det store lærred?

J.K. Rowling, forfatterinden bag bøgerne, gæstede for nylig Oprah Winfreys talkshow, hvor hun fortalte, at hun ikke ville udelukke, at der kunne være flere Harry Potter-bøger på vej.

”Jeg vil ikke sige, at jeg ikke vil skrive dem. Jeg elsker at skrive dem,” udtalte Rowling, der også fortalte, at hun græd voldsomt, da hun færdiggjorde den (indtil videre) sidste bog.

Harry Potter-bøgerne har solgt over 400 mio. eksemplarer verden over, og filmene har tilsammen omsat for 5,3 milliarder dollars.

Se også: Ny lang trailer til “Harry Potter og dødsregalierne: Del I”.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 hejdiii 13 år siden

YES!!!
"In dreams, we enter a world that's entirely our own." ~ Albus Dumbledore ♥..
Gravatar

#2 DaleCooper 13 år siden

Hmm det ville jeg ikke have noget imod hun gjorde.......
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Gravatar

#3 Michael2t 13 år siden

Kunne nu også være rart at se noget nyt fra hende... Men fuck det kom med Potter!
Gravatar

#4 fish 13 år siden

hun har tidligere udtalt, efter at den syvende bog blev færdig, at hun kunne få at skrive bøger om nogle af de andre personer fra bøgerne end harry, hermione og ron
Gravatar

#5 filmz-daninino 13 år siden

Hvis hun kan holde tonen fra de tidligere bøger skal hun da have lov til det :)
Og til Chandler75: Harry Potter-bøRgerne :)
Gravatar

#6 Chronotau 13 år siden

hmm.... TroldEmand? Hedder den ikke troldmand? ^^
Gravatar

#7 David Munch 13 år siden

Forhåbentligt vælger hun at skrive en historie som foregår før eller efter Harry Potter tidslinien..
Gravatar

#8 Ericmase 13 år siden

Teel me where she lives!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Batsy 13 år siden

8# Tell me were you live and will teach you some manners!!!

Kind regard the batman
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 kennedy 13 år siden

Klart. Hun mangler vel penge.......NOT
I must have some booze. I demand to have some booze.

Skriv ny kommentar: