Darren Aronofsky – instruktøren bag film som “Requiem for a Dream” og “The Wrestler” – er nok ikke det første navn, der falder én ind, når man tænker Wolverine og Marvel-mutanter. Men ikke desto mindre skulle det nu være sikkert, at Aronofsky skal stå bag kameraet på den kommende “X-Men Origins: Wolverine 2”.

Wolverine selv – Hugh Jackman – fortæller ifølge NY Mag, at han har tiltro til, at Aranofsky kan lave en anderledes og mere dyster film end den første. Efter planen går optagelserne i gang i starten af næste år.

Læs Filmz’ Blu-ray-anmeldelse af “”X-Men Origins: Wolverine”.

“Wolverine”-efterfølgeren skrives af Christopher McQuarrie , der tidligere har stået bag “The Usual Suspects”.

Darren Aronofsky blev fornylig nævnt i forbindelse med en anden superheltefilm – “Superman: Man of Steel” – men den instruktørtjans gik som bekendt til Zack Snyder.

Aronofsky er næste gang aktuel i biograferne med “Black Swan”, der har dansk premiere 10. marts. Filmens trailer kan ses her.

Klik her for at læse flere nyheder om “X-Men Origins: Wolverine 2″.



Vis kommentarer (33)
Gravatar

#1 Hr_sol 13 år siden

Filmz er blevet lidt langsomme med nyheder er de ikke? :)
Gravatar

#2 The Insider 13 år siden

Fedt, fedt, fedt. Er det for tidligt med et reboot? Det er sgu tiltrængt...
War. War never changes.
Gravatar

#3 Kruse 13 år siden

Ja, det kan da kun blive bedre en den yderst elendige 1'er. Jeg kan dog ikke umiddelbart se hvorfor en så talentfuld instruktør som Aronofsky, skulle have lyst til at lave sådan en fortsættelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Knuden 13 år siden

Kruse (3) skrev:
Ja, det kan da kun blive bedre en den yderst elendige 1'er. Jeg kan dog ikke umiddelbart se hvorfor en så talentfuld instruktør som Aronofsky, skulle have lyst til at lave sådan en fortsættelse.


Fordi han er vild med at se sin gode ven Jackman i bar overkrop ;) why else??
Gravatar

#5 OxxY 13 år siden

Wow, så de hyrer en fornuftig instruktør OG en fornuftig manuskripforfatter? Man skulle jo næsten tro de forsøgte at lave en ordenlig superheltefilm! Meen der må være noget lusket ved det... de ender sikkert med at skride fra projektet, og så får vi noget underlig miskmask af forskellige manuscripter og instruktører :P
Gravatar

#6 chandler75 13 år siden

# 1 Det har tidligere primært været på rygtestadiet. Det er først nu, en fra produktionen bekræfter hans medvirken.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 13 år siden

Er enig med OxxY. Dog håber jeg det bedste. Vil meget gerne se Aranofsky lave noget i den mere letsindige genre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Michael2t 13 år siden

Dette må klart være dagens twist
Gravatar

#9 filmz-ab 13 år siden

Kæft det er overraskende. Men fedt. Den første film fandt jeg middelmådig.

#3

Vel nok fordi han godt kan lide karakteren og føler, at det kan gøres bedre, og det kan det med en god instruktør.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#10 YapiYapo 13 år siden

I forhold til at orkestrere en fortsættelse af (den elendige) Wolverine, så kan jeg kun håbe, der hermed startes forfra. For en spændende karakter er han :)

I andre blev også trætte af at se Jackman mere end én gang på knæene med armene ud til siden, knyttede næver, brølende mod hilmen af sorg og vrede? ;)

Skriv ny kommentar: