På trods af, at “Piranha 3D” ikke var verdens største kommercielle hit i biograferne, så klarede filmen sig alligevel godt nok til, at en efterfølger blev annonceret i slutningen af august.

Nu er det så kommet frem, hvem der helt præcis skal stå for filmen – og det bliver ikke “Piranha 3D”-instruktøren Alexandre Aja.

Se også: ”Piranha 3D” får en efterfølger.

Derimod tager holdet bag horrorfilmen “Feast” fat i efterfølgeren, der også samtidig har fået en officiel titel, inspireret af franchisens silikonefyldte brystbomber: “Piranha 3 DD”.

“Feast”-holdet består af instruktør John Gulager og manuskriptforfatterne Patrick Melton og Marcus Dunstan, der tidligere bl.a. har skrevet manuskript til en række af “Saw”-filmene.

Det er endnu uvist, præcis hvad “Piranha 3 DD” vil omhandle, men Aja – der forventes at producere filmen – har tidligere udtalt, at han gerne så filmen finde sted i Thailand under den populære Full Moon Party, hvor over 200.000 unge hvert år fester.

Se også: Filmz TV: “Piranha 3D” – Mascha Vang går til biddet.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Luffe_jensen 13 år siden

Når nu det er Saw folk, der er involveret, så må jeg sige at jeg glæder mig enormt meget til "Piranha 3Double-K. Det kan kun blive godt, når den 12. efterfølger udkommer.
Gravatar

#2 Dot Bot 13 år siden

"Det kan kun blive godt, når den 12. efterfølger udkommer"
Gravatar

#3 rammy 13 år siden

Glæder mig virkelig over den positive omtale Piranha 3D har fået :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 13 år siden

Hvis den bliver ligeså fjollet som Feast-filmene er jeg sgu frisk nok... bliver den ligeså pretentious obnoxious som Saw-filmene, så holder jeg mig væk =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 peterDK 13 år siden

#4 dig der er inde i Sidney Lee ?
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

#5 dig der går i opløsning når mine næver rammer din vattede krop? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: