Ligesom det skete med forgængeren “Jackass: Number Two”, så vil “Jackass 3D” blive fulgt op med en ekstra-udgivelse i form af “Jackass 3.5”, hvor en stor mængde af det, der ikke klarede cuttet til “Jackass 3D”, er blevet sat sammen.

For et par dage siden kom det så frem, at filmen muligvis ville blive udsendt i biograferne grundet den store mængde penge, “Jackass 3D” formåede at skovle ind under åbningsweekenden.

Se også: ”Jackass 3D” storhitter i biografen.

Dette vil dog ikke være tilfældet. “Jackass 3.5” vil derimod udkomme direkte på dvd – ligesom “Jackass 2.5” gjorde. Filmen står på nuværende tidspunkt til at ramme hylderne til januar i USA.

“Jackass 3D” vil kunne ses i danske biografer 2. december.

Klik ind på Filmz i december, hvor Filmz TV som eneste danske medie har været til “Jackass 3D”-presse-junket i Los Angeles og møde bl.a. Johnny Knoxville, Bam Margera, Steve-O og Jeff Tremaine!



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 Kaizer Soze 13 år siden

Lyder fornuftigt...det skal jo nødigt gå op i hat og 3D briller :)
Gravatar

#2 Moog 13 år siden

#1 hmmm det gav mig en idé, en 3d hat!

Forestil jeg en sal fyldt med folk i høje tophatte, og med 3d monokel!
Monoklen selvfølgelig fastspændt til hatten.
Nu skal jeg bare finde en måde hvor jeg kan få 3d til at virke for et øje...

to the laboratory!
Gravatar

#3 Ericmase 13 år siden

Moog (2) skrev:
#1 hmmm det gav mig en idé, en 3d hat!


Plantede hedegaard74 så "Inception" på dig?

;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 Winter999 13 år siden

Jackass 2.5 er bare mega nasty til tider! Så tjo mere af det! :D
Gravatar

#5 The Dark Knight 13 år siden

2.5 var noget af det værste jeg nogensinde har set. Så mon ikke 3.5 også bliver det.
Desuden fortjener Jackass ikke den ære de selv har skabt. Dirty Sanchezz burde være dem som førte vejen i denne kategori. Med Jackass stemning og DS stunts, ville det være perfekt. Det Jackass laver er jo ikke engang vildt, men bare tåbeligt svagt.
Gravatar

#6 Ménner 13 år siden

#5
The Dark Knight (5) skrev:
Det Jackass laver er jo ikke engang vildt, men bare tåbeligt svagt
. Kan du have ret i, men derfor er det at Sanchez, Nitro Circus og Dudesons sparker så meget røv! :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#7 Zalon 13 år siden

#5 Som du selv siger "Med Jackass stemning", jeg vil give dig ret i at DS laver nogle vildere stunts, men deres show/film har slet ikke den samme charme som Jackass har - Samtidig mangler der alle de sjove indslag hvor de tager pis på tilfældige mennesker.

#6 Det der Nitro Circus er det ikke lavet af folkene bag Jackass? Bla. Johnny Knoxville og Jeff Tremaine?

Jeg har nu været fint underholdt af alle Jackass filmene, så en 3.5 på dvd lyder fint :D
Gravatar

#8 Ménner 13 år siden

Jo det er det, men Travis Pastrana og co. tager deres stunts skridtet videre ud det ekstreme.
skal helt sikkert ind og se Jackass 3D og sikkert også 3.5 når den udkommer
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#9 The Dark Knight 13 år siden

#7 det er nøjagtigt det jeg mener. altså det med charmen. Hvis DS havde noget af den ville det være kanon. I DS går det nemlig mest ud på at lave vilde stunts. Men DS har også gode originale og ikke mindst sjove ideer. Tag f.eks. deres leg med at de skal sige nogle ord som har noget at gøre med at andet ord. Der bliver nævt 1 ord (af dommeren vel...) og så skal 2 personer dyste i hvad de kan finde på som hænger sammen med ordet. Hvis man ikke længere kan finde på noget (og man må ikke sige det samme flere gange), så får man smerte retur.
Det er noget af de få sjove ting som de laver.

Nitro Circus synes jeg ikke er vildt. Men bare en anden retning af det Jackass laver.
Det med The Dudesons er jo rigtigt nok. man kan faktisk sige at Dudesons er en 50/50 af DS og Jackass. De mangler bare nogle vildere stunts synes jeg. Men så havde de næsten også været perfekte...
Gravatar

#10 frankdrebin 13 år siden

Jeg har altid bedst kunnet lide Jackass.. Godt nok er jeg enig i at Dirty Sanchez og Dudesons er vildere, men det er sammenholdet mellem Jackass drengene der vinder i sidste ende for mig..

Skriv ny kommentar: