De to manuskriptforfattere bag den succesfulde “Zombieland”, Rhett Reese og Paul Wernick, skifter manuskriptarbejdet ud med instruktørstolen på den kommende sorte komedie “Doc and Howie”.

Se også: Jesse Eisenberg ser frem til “Zombieland 2″.

Projektet beskrives som i stil med “Harold & Kumar”-filmene og følger to slackere, der ved et uheld kommer til at slå en gammel dame ihjel, da de nægter at hjælpe hende med at bære indkøbsposerne op ad trappen.

Efterfølgende får de to kontakt med den gamle dames voksne børnebørn – to attraktive piger.

Optagelserne starter efter planen til næste sommer.

Reese og Wernick er i øjeblikket i gang med en række manuskriptarbejder, deriblandt til “Zombieland 2”, fortsættelsen til “G.I. Joe – The Rise of Cobra” samt tegneseriefilmatiseringen “Deadpool”.

Læs også Filmz’ interview med Reese og Wernick fra tidligere på året: ”Zombieland” – den mest indbringende zombie-film nogensinde.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Michael2t 13 år siden

G.I. Joe? Puha!
Gravatar

#2 djibyman2-the seque 13 år siden

Michael2t (1) skrev:
G.I. Joe? Puha!


Præcis min tanke, hvordan kan de samme manuskriptforfattere stå bag Zombieland 2 også kaste sig ud i at prøve at rede det arveligste gang makværk nogensinde lavet med en fortsættelse, personligt var jeg vild med den første Zombieland, og jeg absolut hadede den første G.I Joe film, den er en af de værste amerikanske film i nyere tid jeg har lagt øjne og ører til, og jeg drømte at der aldrig ville blive lavet flere, det eneste der holder mit humør oppe efter denne nyhed er at de også stod bag den første Zombieland, så jeg krydser fingre for at de smider manuskriptet til G.I joe 2 ud når de er færdige, eller simpelthent skifter alt ud i fortsættelsen, både skuespillerne og de meget dårlige effekter, så måske......men jeg har svært ved at tro på det,.......puuuha,bare lige et surt opstød, jeg har det allerede bedre nu;-)

Skriv ny kommentar: