Ridley Scotts kommende sci-fi-film “Prometheus” var oprindeligt annonceret som en prequel til instruktørens originale “Alien”-film, men blev senere kaldt en original historie i et nyt univers.

Kommentarer fra skuespilleren Michael Fassbender og designeren H.R Giger bekræftede dog efterfølgende, at der vil være en tydelig forbindelse til “Alien”-franchisen.

Ifølge sitet BleedingCool skulle en kilde tæt på produktionen nu være kommet med en række nye oplysninger, der afslører, at “Prometheus” ganske vist vil indeholde en Alien – men ikke nødvendigvis den Alien, vi kender fra de tidligere film.

”Kan du huske, hvordan den originale Alien ændrede sig efter at have fortæret en hund i ‘Alien³’? Man kan spekulere i, at grunden til at den første films Alien lignede et menneske var fordi, den havde vokset inde i et menneske. Det samme gælder her: Generation efter generation muterer monsteret. Når ‘Prometheus’ begynder, er Alienen ikke særlig genkendelig. Den har den alien-DNA, som Ridley Scott selv har refereret til, men den mangler noget menneskeligt DNA. Eller hunde-DNA,” fortæller kilden.

Hvordan Alienen så vil se ud vides endnu ikke.

Kilden kunne desuden give disse oplysninger:

- Filmen vil formentlig foregå på en planet, der er ved at terraforme til at avle “det perfekte biologiske våben”. Det vides ikke, om Alienen er det våben.

– Det er ikke sikkert, at filmen vil beholde titlen “Prometheus”, men der skulle dog være en grund til, at den indtil videre hedder det.

Filmen er sat til udgivelse juni 2012. På rollelisten finder man bl.a. Charlize Theron, Noomi Rapace og Michael Fassbender.

Det bliver Ridley Scotts første sci-fi-film siden “Blade Runner” fra 1982.

Klik her for at læse flere nyheder om “Prometheus”.



Vis kommentarer (96)
Gravatar

#1 PredatorX 13 år siden

Kom nu bare med filmen! Så kigger vi på det...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Riqon 13 år siden

#1 -

Helt enig. Bla bla bla ...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Kaversmed 13 år siden

Uhh lyder spændende sq!
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#4 Bobby Singer 13 år siden

Jeg håber virkelig at det bliver godt, men grundet Ridley Scotts sidste par film tør jeg ikke at sætte mine forventninger for højt op.
Idjit
Gravatar

#5 Babo Rises 13 år siden

Gad vide om de dropper den latterlige kat der skal reddes midt i det hele :)
Gravatar

#6 Kviesgaard 13 år siden

#5

Nej da. De kan da ikke bare droppe Jonesy?

Hvem skal vi så heppe på?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 Dison 13 år siden

Lol.
Har jeg en underlig version af filmen, og kommer alienen i "Alien3" fra en hund, eller har jeg den rigtige, hvor den kommer ud af en død ko, hvilket man ser bliver hevet ind i deres køkken..?
Gravatar

#8 KVASAR 13 år siden

Tror eddermame lige jeg tager mine svejsebriller på, bare for en sikkerhedsforanstaltning!
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#9 stjerne 13 år siden

Der er en version med en hund og en med en ko. Directors cut og en normal.
Gravatar

#10 Babo Rises 13 år siden

Kviesgaard (6) skrev:
Hvem skal vi så heppe på?


ingen? :)

Skriv ny kommentar: