Warner Bros. har netop udsendt den første plakat til David Yates’ kommende film ”Harry Potter og dødsregalierne: Del II”.

Se plakaten i fuld størrelse her.

På plakaten ses Harry Potter, der står ansigt til ansigt med ondskaben selv – Voldemort.

“Harry Potter og dødsregalierne: Del II” er sidste del i sagaen om Harry Potter, hvorfor der på plakaten står skrevet: ”It all ends 7.15″. Det er også her, det afgøres, om Harry Potter efter mange års krig omsider får udslettet mørkets fyrste. En vemodig dag for Harry Potter-fans verden over.

Harry Potter og dødsregalierne: Del II” vil trylle sig igennem vores biografer 15. juli, når den sidste episke kamp på Hogwarts finder sted.

Se også: Første billede fra “Harry Potter og dødsregalierne: Del II”.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Ericmase 13 år siden

Rigtig fed plakat! Glæder mig meget til den sidste film! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Alex- 13 år siden

Glæder mig at se denne serie blive afsluttet (Især for skuespillernes skyld!). Synes bare at jeg er ved at blive godt træt af Harry Potter. Filmene har da været gode nok men synes simpelthen at den sidste var så ufattelig kikset. Men ikke destromindre er filmene rigtig flotte i biografen, så skal da klart ind og se dette sidste kapitel. :)
Gravatar

#3 Collateral 13 år siden

"Det er også her, det afgøres, om Harry Potter efter mange års krig omsider får udslettet mørkets fyrste. En vemodig dag for Harry Potter-fans verden over."

Naaaaah, det er jo strengt taget afgjort. Det står i bogen. Bortset fra det glæder jeg mig da også, den forrige film var måske den bedste i serien indtil videre, så denne har lidt at leve op til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 filmz-MikL 13 år siden

IT ALL ENDS 7.15 .....
OR WHEN WE FIND A WAY TO CONTINUE !
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

Ser rigtig barsk og voldig ud den her plakat og ikke så børne venlig som de første plakter fra etteren og 2 eren, i like that.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Alex- 13 år siden

Batsy (5) skrev:
Ser rigtig barsk og voldig ud den her plakat og ikke så børne venlig som de første plakter fra etteren og 2 eren, i like that.


Rowling har jo også sagt at karakterene bliver mere seriøse igennem filmene i takt med deres opvækst. De kunne jo heller ikke gøre de første bøger/film seriøse og voldelige da det startede ud som en børnehistorie, men i takt med at bøgernes læsere og filmenes publikum voksede op voksede Harry Potter og Co med. Rowling sagde på et tidspunkt at det var for at læserne/seerne bedre kunne indleve sig i karakterenes tankegang fra første side i første bog til sidste side i sidste bog. :)
Gravatar

#7 Batsy 13 år siden

6# Det ved jeg skam godt, vil bare nævne det :P, dog mener jeg 2 eren er noget blodig.
hvor han stikker slangens tand i Tom riddelsdagbog og det sprætter med blod op, og bare i det hele taget syndes jeg 2 eren var blodig. Det måske ikke så slemt, men stadigvæk kan jeg huske at jeg kiggede væk da jeg så filmen da jeg var 10 år gammel syndes jeg det var noget være noget.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 KasperLarsen 13 år siden

Hvor er det træls, at folk der godt kan lide Harry Potter bøgerne og filmene, skal distanceres fra almindelige mennesker. Jeg elsker den her historie, alle bøgerne og filmene, - og jeg skal helt sikkert ind til premieren til den her.

Men det er altså hverken en vemodig eller sorgens dag, jeg skal sku nok klare den.

Underlig måde at forsøge at skille vandene mellem folk på. Kritik Ericmase!
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 12 år siden

Det bliver episk!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 Stig-O 12 år siden

#8 Jeg har selv læst Harry Potter bøgerne, og vokset op med filmene ved at se dem sammen med mine forældre. Jeg kan da sagtens se det vemodige i, at denne del af min opvækst er nået til vejs ende med sidste film i serien.

Den hardcore-fanskare, Harry Potter universet har, ser ligesom da Rowling annoncerede hendes sidste bog, både spændt frem til filmen, men også vemodigt, da det definitivt er "the end".

Skriv ny kommentar: