Sidste uge gik der rygter om, at den australske skuespiller Guy Pearce (“Memento”, “Kongens store tale”) havde fået en rolle i Ridley Scotts kommende “Alien”-prequel “Prometheus”, efter en person angiveligt havde set ham tæt på optagelserne.

Se også: Ridley Scotts nye “Alien”-film bliver til “Prometheus”.

Filmsiden The Playlist kan nu bekræfte rygtet. Pearce har sluttet sig til en rolleliste, der allerede består af Michael Fassbender, Noomi Rapace, Charlize Theron og Idris Elba.

Der er ingen informationer om hvilken rolle Pearce har fået, men eftersom optagelserne startede for et stykke tid siden, og rollebesætningen allerede er ret stor, tyder noget på, at det formentlig ikke er mere end en forlænget cameo.

Se også: Rygte: Ridley Scotts “Prometheus” vil indeholde en anden slags Alien.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 X&O 12 år siden

Skønt! Den mand burde være med i mange flere film.
Gravatar

#2 wimmie 12 år siden

#1 Enig! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3218026776] 12 år siden

#1 Kan kun erklære mig enig. Og indtil videre er der ikke noget som tyder på at man ikke skulle glæde sig til Prometheus :)
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

#1

Uenig. Han skal bare have nogle roller med møre kød på. Han er jo sådan set med i mange gode film. Inden for de seneste år kan The Road, The King's Speech og The Hurt Locker nævnes. Problemet er bare, at hans roller er alt for små!
Gravatar

#5 Bobby Singer 12 år siden

#1

Jeg har ikke rigtig noget at tilføje. Jeg ville bare være med.
Idjit
Gravatar

#6 Deckard 12 år siden

Han var også med i Animal Kingdom i en stor rolle. Fantastisk film!
Gravatar

#7 wimmie 12 år siden

Foeller (4) skrev:


Uenig. Han skal bare have nogle roller med møre kød på. Han er jo sådan set med i mange gode film. Inden for de seneste år kan The Road, The King's Speech og The Hurt Locker nævnes. Problemet er bare, at hans roller er alt for små!


Endnu mere enig!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 JTToft 12 år siden

Det bliver godt!
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

Mente jeg læste en nyhed hvor der stod hvilken rolle han havde.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: