Tilbage i slutningen af juli kunne Robert Rodriguez udtale, at både “Sin City 2” og “Machete Kills” havde fået grønt lys og var undervejs. Nu har han så udpenslet sin tidligere kommentar lidt.

Se også: Grønt lys til “Machete”-efterfølgere – “Sin City 2” og “Heavy Metal” på vej.

Begge film er så godt som klar til at starte produktion, da finansieringen til dem og alt andet tilsyneladende er klaret. Det eneste, der ventes på med både “Sin City 2” og “Machete Kills”, er at lige de sidste par detaljer med manuskripterne klargøres.

Alt tyder på, at Rodriguez vil starte med “Sin City 2″, men instruktøren har ikke givet nogen klar udtalelse omkring dette.

Se også: ”Sin City 2” bliver nok Rodriguez’ næste efter “Spy Kids 4″.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Høegh 12 år siden

Ganske utroligt så lang tid det faktisk har taget, alt taget i betragtning.

Klarede den første film sig ikke godt økonomisk?
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#2 StarWarsFan11384EB 12 år siden

Han skal begynde produktion af Sin City 2 NU! Og det kan kun gå for langsomt!
Gravatar

#3 SiniSael 12 år siden

ærgeligt at Hartigan begik selvmord og Marv er dømt til døden - var klart de mest interessante af karakterne - altså foruden skurkene som de dræbte XD

Clive Owens rolle/historie er klart en svageste, DOG fantastisk reddet af Del Toro imo, men stadig virker Josh Hartnetts karakter mere interessant end Owens.(dog ikke Owens skyld, han er rimelig skuespiller, dog føles hans rolle forkert på en eller anden måde)
Gravatar

#4 X&O 12 år siden

Nej for helvede, lad os da lige få nogle flere Spy Kids film først.
Gravatar

#5 Djibyman 12 år siden

I mine øjne en af de mest geniale tegneserie fortolkninger nogensinde, er bare godt og grundig træt af at høre om at nu kommer den, nej vent, ikke alligevel, men nu kommer den....eller måske ikke...eller måske aligevel, kom nu bare med den Rodriguez og stop så med alle de udskydninger, det ender med at alle der skal være med i den når at dø af alderdom før den ser dagens lys.

OniSael (3) skrev:
ærgeligt at Hartigan begik selvmord og Marv er dømt til døden - var klart de mest interessante af karakterne - altså foruden skurkene som de dræbte XD


Så vidt jeg har forstået kommer den til at foregå forskudt af tid, så en del af karakterende fra den første vender tilbage, men jeg er ikke sikker, synes bare jeg læste det et eller andet sted.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#6 gi-jones 12 år siden

Det eneste, der ventes på med både "Sin Cirt 2" og "Machete Kills", er at lige de sidste par detaljer med manuskripterne klargøres.
Hehe. Det kan godt læses som at Rodriguez anser manuskriptet for at være en mindre detalje - hvilket egentligt stemmer meget godt overens med de fleste af hans film :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: