Der har tidligere været snak om, at både “X-Men: First Class” og “Abernes planet: Oprindelsen” vil få en efterfølger, men nu lader det til, at det er officielt.

Se også: Fox overvejer “X-Men: First Class”-efterfølger.

Bekræftelsen af, at de to efterfølgere er på vej, kommer fra 20th Century Fox’ formand, Tom Rothman, der samtidig håber, at både Matthew Vaughn og Rupert Wyatt vender tilbage for at instruere, når filmenes manuskripter engang er klar.

”Vi arbejder hårdt på at få skrevet manuskriptet til dem begge, men vi er meget fortrøstningsfulde i forhold til det,” udtaler Rothman.

“X-Men: First Class” formåede at indtjene 353 mio. dollars i biograferne på verdensplan, hvilket var langt mere end ellers forventet, da filmen både manglede Hugh Jackman som Wolverine og Patrick Stewart som Professor X. “Abernes planet: Oprindelsen” var ligeledes en kassesucces med 480 mio. på verdensplan, hvilket også var en større indtjening end ellers forventet.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 loki 12 år siden

Hvis de kan forsætter abekattestregerne uden pludselig at skulle overdrive, så hilser jeg gerne en 2'er velkommen.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3989642502] 12 år siden

Ikke tosset, First Class er den bedste i serien og Abe-filmen var også god underholdning. :)
Gravatar

#3 Frederik 12 år siden

First Class var god, men det var McAvoy og Fassbender der løftede filmen op. Manuskriptet var rodet og fyldt med ligegyldige mutanter præcis som i X-Men: Origins Wolverine.
Gravatar

#4 the_paki_don 12 år siden

#1

Og hvad med fortsættelsen til Abernes Planet? :D
Gravatar

#5 Babo84 12 år siden

To okay film, men jeg er nu allerede mæt..
Gravatar

#6 the_paki_don 12 år siden

#5

Så skip popcornene, når du ser dem i biffen. :)

Fortsættelser er altid velkomne, hvis de kan viderebygge eller forbedre aspekter fra deres forgængere. Begge film, især X-Men, har plads til det. Fassbender og McAvoy er der rimelig godt styr på, men nogle af de skod mutanter, der var valgt... Jeez.

Gravatar

#7 Babo84 12 år siden

#6

Plejer nu næsten aldrig at æde under film :)

First Class kunne jeg godt lide, men synes ikke den tilføjede så meget nyt ifht. Singers udgave, som egentlig var nogle fine underholdningsfilm. Endnu en TROR jeg ville være mere af det samme, men jeg vil selvfølgelig ikke afvise det på forhånd.

Aber-filmen gav jeg 6/10, fin underholdning, men føler ikke der er behov for at lave mere i den retning.
Gravatar

#8 David Munch 12 år siden

Har aldrig forstået hypen omkring X-Men First Class. Synes absolut den var middelmådig.
Gravatar

#9 Hive 12 år siden

Jeg er efterhånden SUPER træt af at Fox ejer rettighederne til X-Men universet og voldtager det film efter film... det værste for mig er at de ikke engang gider holde en kontinuitet mellem filmene, men konstant modsiger hinanden. Jeg gad virkeligt godt at Marvel fik de rettigheder tilbage, sammen med Fantastic Four og Daredevil...

Men ser frem til endnu en Abernes Planet, da Rise virkeligt overraskede mig positivt. Bring it on!
Gravatar

#10 the_paki_don 12 år siden

#9

Alle skal have ret til sex.

Skriv ny kommentar: