I forbindelse med den amerikanske fodboldbegivenhed Super Bowl har Marvel udsendt et langt tv-klip til deres kommende superheltefilm “The Avengers”, der bl.a. giver et kig på Lokis hær bestående af aliens.

Se tv-spottet her.

I filmen slår Iron Man, Thor, Captain America, Hawkeye og Hulk sig sammen i agenturet S.H.I.E.L.D.’s superheltehold kaldet The Avengers, hvor de i fællesskab må kæmpe mod Thors bror Loki, der igen er ude på at destruere Jorden.

På nær Hulk/Bruce Banner vil alle helte igen spilles af deres velkendte portrættører. I stedet for Edward Norton vil Banner denne gang blive spillet af Mark Ruffalo.

“The Avengers”, som både er skrevet og instrueret af Joss Whedon, er klar til at redde jorden 26. april.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (42)
Gravatar

#1 X&O 12 år siden

Oh, ja. Jeg må sige at den her film absolut ikke er på min to-see-list, men de havde da virkelig formået at skrue en god trailer/tv-spot sammen til Superbowl. Til folk der kender figurene, hvad er det, Scarlet Johanssons karakter har af særlige kræfter. Ud fra de trailere jeg har set, virker det bare som om hun kan slås.
Gravatar

#2 Bubbi 12 år siden

#1
Black Widow (Natalia Romanova)

"I have an army!"
"We have a Hulk" :D
Gravatar

#3 Slettet Bruger [897529311] 12 år siden

Da universet er en blanding af de "traditionelle" historier og Ultimate-universet, tror jeg blot at Black Widow skal forestille at være et særdeles veltrænet menneske.

Aaah, traileren ser ret fed ud og jeg elsker Downey Jr. i rollen som Tony Stark. :D :D :D
Gravatar

#4 Silver666 12 år siden

Ser udmærket ud.
"I have an army"
"We have an Hulk"
ha ha fedeste comeback line ever!
Gravatar

#5 Patriarch 12 år siden

Jeg er vild med Hulks nye superpower. Teleportation.

Det er selvfølgelig fikset til premieren.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Ericmase 12 år siden

Loki: "I have an army"
Iron Man: "We have a Hulk"

GOD MOTHER F**K SHIT! Det er sgu EPIC! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Marco 12 år siden

Fedest trailer men savner Eric Bana som Hulk...
Gravatar

#8 PJP 12 år siden

Mega fed trailer... men savner sku Edward norton som hulk :(
Gravatar

#9 holddakæft 12 år siden

man kan sgu ikke lade vær med at sidde med et stort smil :-).... den ser klasse ud!
Gravatar

#10 Riqon 12 år siden

#5 - Godt set. Og næppe. :P
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: