Selvom Charlie Sheens figur Charlie Harper fra den amerikanske sitcom “Two and a Half Men” blev skrevet ud af serien sidste år, vender figuren nu tilbage for en kort bemærkning – dog ikke i form af Charlie Sheen, men i form af Kathy Bates. Forvirret?

Se også: 27,7 millioner så Charlie Sheens afløser i “Two and a Half Men”.

Den noget specielle casting skyldes, at Bates skal spille Charlie Harpers spøgelse i et afsnit af serien i næste måned. Spøgelset opsøger Jon Cryers figur, Alan, på hospitalet, da Alan bliver indlagt med et mindre hjerteanfald. Afsnittet vil kunne ses på amerikansk tv 30. april.

“Two and a Half Men” klarer sig fortsat godt efter Sheens exit. Serien, der nu er i sin 9. sæson, tiltrækker næsten 14 mio. seere hver uge.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Nukleon 12 år siden

Hvad gør man når en serie allerede har "Hoppet Hajen"?
Gravatar

#2 Slettet Bruger [4224984738] 12 år siden

Nej, hvor opfindsomt.
Gravatar

#3 X&O 12 år siden

De kunne have brugt Michael J Fox...
Gravatar

#4 GodeGutter 12 år siden

Synes ikke serien er meget værd længere, efter Sheen forduftede.
Gravatar

#5 LightningSparrow 12 år siden

Men hvorfor komme med den idé?
Har godt nok opgivet den serie.
Gravatar

#6 Babo84 12 år siden

Den serie er alligevel færdig for mig.
Gravatar

#7 12V 12 år siden

#3 - Hehe, good one :)
Gravatar

#8 cronick 12 år siden

Ja, jeg nyder sgu' stadig at se de nye afsnit i stort set samme grad som før - tilsyneladende som en af de eneste, som det ofte fremgår af kommentarer rundt omkring. Bare sjovt at serien ikke har været så populær (rent seermæssigt) i rigtig lang tid, som den er nu.

Gravatar

#9 CAP555 12 år siden

#8: bare fordi noget har stor tilslutning kan der jo sjovt nok stadig være massere af folk der synes det er lort, se på Justin Bieber..
Personligt synes jeg også stadig serien er ganske sjov, savner klart Charlie, men der er stadig goe' grin i det..
Men ideen som nyheden her omhandler lyder sq idiotisk, fint med charlie's spøgelse, bare latterligt at en anden spiller det, bare fordi parterne har gjort sig uvenner.. whatever, it's all in good fun!!!

Check out my blog http://capmocomics.blogspot.com/!!! Superhero comics are the topic, and though mostly Marvel, any kind of comics can feature. Take a look, comment, criticize, applaud, whatever comes to mind when reading it!!!
Mo
Gravatar

#10 Verbal 12 år siden

cronick (8) skrev:
Ja, jeg nyder sgu' stadig at se de nye afsnit i stort set samme grad som før - tilsyneladende som en af de eneste, som det ofte fremgår af kommentarer rundt omkring. Bare sjovt at serien ikke har været så populær (rent seermæssigt) i rigtig lang tid, som den er nu.


Jeg er for så vidt enig. Jeg synes serien er blevet sjovere efter at Charlie Sheen er blevet skiftet ud.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: