De første set-billeder fra “Les Miserables” er dukket op online, hvor vi får de to hovedrolleindehavere Hugh Jackman og Russell Crowe at se i fuld udklædning.

Se set-billederne ovre hos The Daily Mail.

“Les Miserables” omhandler ex-fange nummer 24601, Jean Valjean, en forhenværende galejslave, der bliver løsladt fra fængsel, hvorefter han bryder prøveløsladelsen for at starte et nyt liv. Her forelsker Valjean sig i den smukke Cosette, men han kan ikke slippe bort fra sin mørke fortid, så den hensynsløse politiinspektør Javert jagter ham.

Udover Jackman og Crowe er også Amanda Seyfried, Anne Hathaway, Helena Bonham Carter, Eddie Redmayne og Sacha Baron Cohen at finde på filmens rolleliste.

“Les Miserables” er skrevet af William Nicholson (“Gladiator”) og instrueres af Tom Hooper, der stod bag den store Oscar-sluger “Kongens store tale”.

Filmen er sat til udgivelse i slutningen af 2012.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

Så skarp og frisk Crowe ser ud... og Jackman? En fantastisk buff bums.

Det ser sgu godt ud! Jeg tror på karaktererne, når jeg ser dem. Det er et godt tegn.
Gravatar

#2 Patriarch 11 år siden

Bad-ass
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Therien 11 år siden

Den ser jeg frem til. Er også for Bille Augusts udgave.
Gravatar

#4 Rick 11 år siden

Nu har jeg kun set musicalen, så ved ikke hvordan det rigtigt var i bogen, men at sige at Valjean forelsker sig i Cosette vækker ikke helt de rigtige associationer i mine øjne.

Ved ikke hvor meget jeg kan sige uden det er spoilers

Skriv ny kommentar: