Til trods for at “Avatar 2” allerede er blevet udskudt én gang til 2014, så ser det nu ud til, at filmen ender op med at blive udskudt igen.

Se også: Sigourney Weaver vender tilbage i “Avatar”-efterfølgere.

Det er James Camerons producer-partner, Jon Landau, der kan komme med en opdatering omkring projektet, som han ikke officielt udskyder, men dog nævner næppe vil være klar til udgivelse i 2014.

Hvorfor, “Avatar 2” bliver ved med at blive udskudt, nævner Landau dog intet om, og hverken Cameron selv eller filmselskabet 20th Century Fox har endnu udtalt sig officielt omkring den længere og længere ventetid for fans, der ser frem til at vende tilbage til Pandora.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 DaleCooper 11 år siden

Nej det var dog for meget, hvorherre bevares!!!!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Gravatar

#2 Richard Burton 11 år siden

Det skal jo passe med, at man udgiver den første Avatar i 3D og Panasonic har vel forlænget sin eneret herpå. De forlænger nok senere den aftale til 2017 og så skydes Avatar 2 nogle år mere. Med lidt held er interessen for blå smølfer faldet markant til den tid.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 Slettet Bruger [1887869014] 11 år siden

Den første er stadig ikke kommet på 3D i fri vægt?
Gravatar

#4 Nicki52 11 år siden

Det gør mig ikke så meget. Synes han skal stoppe med at pumpe penge ud af Avatar-konceptet. Det var fordi han ikke kan få sig så meget mere ud af Titanic. Jeg tror også Terminator 2 snart får repremiere i 3D.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Takfornu 11 år siden

Nicki52 (4) skrev:
Det gør mig ikke så meget. Synes han skal stoppe med at pumpe penge ud af Avatar-konceptet. Det var fordi han ikke kan få sig så meget mere ud af Titanic. Jeg tror også Terminator 2 snart får repremiere i 3D.


Naaa jeg tror han udsender den i 4D med røg og dufte i hele biografen, så man rigtig føler man er tilstede :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6 Richard Burton 11 år siden

#3 Nej. Den er stadig i limbo :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7 Juulsen 11 år siden

Han har da allerede lavet en 3D udgave af Terminator. Det er dog en efterfølger...
Gravatar

#8 Alex- 11 år siden

Nicki52 (4) skrev:
Synes han skal stoppe med at pumpe penge ud af Avatar-konceptet.


Efter kun én film? Hvorfor? Man kan da overhovedet ikke kalde det at pumpe så tidligt..
Nu tjente han så mange penge på Avatar, hvorfor så ikke fortsætte når nu han hele tiden har villet lave en trilogi uanset hvor populær etteren blev? Intet pumperi der.
I øvrigt blev Avatar genudgivet i biograferne hovedsageligt på grund af at den var meget efterspurgt. Heller ikke noget pumperi.
Gravatar

#9 Therien 11 år siden

Hvis Avatar havde tjent et mere beskedet beløb ved billetlugen. Ville den stadig ha vækket den samme afsky?

Gravatar

#10 Zombi 11 år siden

Therien (9) skrev:
Hvis Avatar havde tjent et mere beskedet beløb ved billetlugen. Ville den stadig ha vækket den samme afsky?


Om den havde så havde indtjent en 2 krone, ville jeg stadig finde den røvkedelig.

Skriv ny kommentar: