Den kommende kung-fu-actionfilm “The Man with the Iron Fists”, der har Russell Crowe på rollelisten, har gået stille med dørene under optagelserne, men nu har holdet bag udsendt den første, blodige trailer.

Se traileren her.

“The Man with the Iron Fists” foregår i det feudale Kina, hvor en grovsmed, der laver våben til en lille by, bliver sat i en position, hvor han bliver nødt til at forsvare byen, dens beboere og sig selv.

Filmen er instrueret af rapperen RZA. Eli Roth har stået for manuskriptet, og Quentin Tarantino har været med til at producere.

Udover Crowe kan også RZA selv ses i filmen, mens resten af filmens rolleliste byder på Lucy Liu, Pam Grier, Jamie Chung og wrestleren Batista.

Om “The Man with the Iron Fists” når ud i de danske biografer vides endnu ikke.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Kiksmann 11 år siden

Er jeg den eneste der syntes det ligner en gang tømmermands film søndag formiddag?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2 Jb-film 11 år siden

Trailer Addict - kan p.t. ikke ses!
Gravatar

#3 moulder666 11 år siden

Kiksmann (1) skrev:
Er jeg den eneste der syntes det ligner en gang tømmermands film søndag formiddag?


Næh.

Dog er det da ikke utænkeligt, at den glider ned som en gang let underholdning...mere ser der dog bestemt ikke ud til at være i den. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 zamm- 11 år siden

Kiksmann (1) skrev:
Er jeg den eneste der syntes det ligner en gang tømmermands film søndag formiddag?


Jo, jeg er nu enig!

Hvordan fik de så Crowe med på idéen? I en brændert!!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#5 Frederik 11 år siden

zamm- (4) skrev:
Jo, jeg er nu enig!

Hvordan fik de så Crowe med på idéen? I en brændert!!



Crowe og RZA blev venner på "American Gangster"-settet da de deler samme musiksmag. Regner med at det er en form for tjeneste, da Crowes navn gør en film en del lettere at sælge :)
Gravatar

#6 Jb-film 11 år siden

Der er åbenbart flere, der kan se den trailer, som jeg ikke kan!
Gravatar

#7 Leo DiCaprio 11 år siden

Ligner noget forbandet lort.
Gravatar

#8 Zabath 11 år siden

Tja... tror da nok jeg vil blive underholdt.... Især hvis man ikke tager den for mere end den er...
Gravatar

#9 Lehrmann 11 år siden

Ved selvfølgelig ikke hvor meget Tarantino har hjulpet, men at de to (RZA og Quintin crewe) skulle stikke hovederne sammen, har syntes uundgåeligt.

Godt nok er det fætteren, men referencen er den samme i indledningen på dette nummer og slutningen på en kendt Tarantino-film.


Gravatar

#10 Marco 11 år siden

Batista <3

Skriv ny kommentar: