Premieren på “The Dark Knight Rises” nærmer sig med hastige skridt, men i mellemtiden kan man nyde en række nye billeder fra filmen, der bl.a. viser Catwoman, Bruce Wayne og en dejligt nedringet Marion Cotillard.

Se billederne her.

I “The Dark Knight Rises” er det otte år siden, Batman forsvandt ud i natten og med ét forvandlede sig fra helt til en mand på flugt. Da Batman påtog sig skylden for distriktsadvokaten Harvey Dents død, ofrede han alt for det, han og politikommissær Gordon begge håbede var det fælles bedste. Løgnen virkede for en tid, da alle kriminelle aktiviteter i Gotham City blev knust under vægten af Anti-Crime Dent Act.

Men alt ændrer sig med ankomsten af en listig kattelignende tyv med en mystisk agenda. Langt farligere er dog ankomsten af Bane – en maskeret terrorist, hvis skånselsløse planer for Gotham tvinger Bruce ud af hans selvvalgte eksil. Men selv hvis Batman griber kappen og masken igen, er det ikke sikkert, at han kan matche Bane.

“The Dark Knight Rises” indtager biograferne 20. juli.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Viking Wizard 11 år siden

"Nye billeder fra "The Dark Knight Rises" viser kavalergang."

Hvorfor!?
Gravatar

#2 Zombi 11 år siden

Viking Wizard (1) skrev:
"Nye billeder fra "The Dark Knight Rises" viser kavalergang."

Hvorfor!?


De går vel efter Ekstra Bladets læsere... suk :(
Gravatar

#3 Lehrmann 11 år siden

Måske.

Cotillard over Anne Hathaway til hver en tid.

Undskyld udtrykket, men Hathaway er virkelig lort og har i mine øjne en sjælden evne til at ødelægge film. At kostumet kunne have været klaret bedre, kan hun selvfølgelig ikke gøre for. At hun utvivlsomt får svært ved at udfylde det (tænker ikke på proportionerne), er til gengæld det, der skaber frygt og bæven hos mig i forhold til The Dark Knight Rises.

Det må formodes, hun har en væsentlig rolle i filmen, eller har nogen (måske med en forkærlighed for Anne Hathaway) studeret manuskriptet?
Gravatar

#4 Riqon 11 år siden

Enig med at det er en dum overskrift.

Er der for øvrigt ikke gået dovenskab i casting-processen, når Nolan vælger bare at genbruge alle dem, han blev venner med på Inception?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 dix3n 11 år siden

Der var en screening i går, og her er nogle tweets af de anmeldere der var inde og se den. http://fuckyeahthedarkknightrises.tumblr.com/post/...
Det lyder godt. :)
Gravatar

#6 Lilleby 11 år siden

Gider ikke læse en artikel med sådan en overskrift.

#4
Har du først observeret det nu?
Gravatar

#7 danish99 11 år siden

Det er så kikset med catwoman i den film, trist at nolan har valgt at smide hende ind i så en fed trilogi
King
Gravatar

#8 HonoDelLoce 11 år siden

Lilleby (6) skrev:
Gider ikke læse en artikel med sådan en overskrift.

#4
Har du først observeret det nu?


Du gider ikke læse artikelen, men kommer alligevel ind i dens tråd for at proklamere det - og lige spille smart i forhold til en anden brugers kommentar?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 Driver 11 år siden

danish99 (7) skrev:
Det er så kikset med catwoman i den film, trist at nolan har valgt at smide hende ind i så en fed trilogi

Tror, det skyldes WB gerne ville have en kvindelig stærk karakter i filmen. Jeg tror dog sagtens, Nolan kan få det til at fungere. Ingen tvivl, faktisk.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Babo84 11 år siden

Driver (9) skrev:
det skyldes WB gerne ville have en kvindelig stærk karakter i filmen


Jeg har læst, at det var Nolans bror der ville have catwoman med. Nolan ville ikke, men blev overbevist.

Skriv ny kommentar: