Med spids tunge og spids pen er den erfarne komiker Anders Matthesen snart klar til at behandle grådighed og charterliv i en ny spillefilm. Standup-komikeren begiver sig nemlig endnu engang i kast med et filmprojekt i samarbejde med TV2.

Læs også: Interview: Anders Matthesen og hans “Sorte kugler”.

Matthesen, der står bag filmens manuskript, skal selv spille flere af rollerne i filmen.

Charterlivet skal være det bærende tema i filmen, der har den foreløbige arbejdstitel “All Inclusive”, og særligt grådigheden hos samfundets fortravlede mennesker bliver genstand for komikerens humoristiske pennestrøg.

Anders Matthesen siger til Mediawatch, at “All Inclusive” bliver en bred, lys og visuelt spændende komedie, der forhåbentlig kan trække et stort publikum i biografen.

Det Danske Filminstitut er blevet ansøgt om støtte, og filmprojektet forventes at være klar til pre-produktion i efteråret 2012.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Kaizer Soze 11 år siden

Smiler allerede.
Elsker selv en god charterferie eller to. Så ser frem til hans take på det.

Det er iøvrigt ret morsomt, at læse folks dårlige anmeldelser om diverse hoteller og ophold på Tripadvisor.com.
Leder mig ofte hen på tanken, om netop filmens præmis.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg blev s'gu mest ked af sætning "skal selv spille flere af rollerne i filmen."

Jeg håber ved gud ikke, at de mener ala diverse Eddie Murphy-film!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Jb-film 11 år siden

Det er jo ikke første gang, at charterlivet har været inspiration til en dansk film.
Kan den f.eks. blive bedre end den her?

Gravatar

#4 Jach 11 år siden

#2 Har det på samme måde. Man skal ses.

#3 Tror jeg godt det kan da det jo er Anden, selvom den der er med gode gamle Dirch.
Men tvivler på de vil ligne hinanden særlig meget hvis overhovedet.

Glæder mig virkelig. Han har altid en eller flere gode pointer som man ikke kan glemme.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#5 Lilleby 11 år siden

#2 Tror mere det er i stil med "Jul på Vesterbro".
Gravatar

#6 Fc-Sonny 11 år siden

HonoDelLoce (2) skrev:
Jeg blev s'gu mest ked af sætning "skal selv spille flere af rollerne i filmen."

Jeg håber ved gud ikke, at de mener ala diverse Eddie Murphy-film!


Enig. Det bliver så useriøst. Men nu er jeg heller ikke ret med til Anden så det kan vist være ligegyldigt hvad jeg syns.

Skriv ny kommentar: