I denne uge er der mulighed for at deltage i konkurrencen om 5 x 2 billetter til en af årets mest ventede film, “The Dark Knight Rises”!

I filmen er det otte år siden, Batman forsvandt ud i natten og med ét forvandlede sig fra helt til en mand på flugt. Men alt ændrer sig med ankomsten af en listig kattelignende tyv med en mystisk agenda. Langt farligere er dog ankomsten af Bane – en maskeret terrorist, hvis skånselsløse planer for Gotham tvinger Bruce ud af hans selvvalgte eksil.

Husk også at holde øje med det kommende special-afsnit af Filmz TV, der kommer hen mod slutningen af denne uge og ser nærmere på Batman-franchisen.

Klik her for at deltage i konkurrencen!



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 De4_Kia 11 år siden

Fedt nok i laver en konkurrence.
Kan sige at folk skal glæde sig til at se filmen, den er efter min mening super god :)
Gravatar

#2 Lehrmann 11 år siden

Er svaret ikke E: Når som helst?
Gravatar

#3 Movie Daddy 11 år siden

De4_Kia (1) skrev:
Fedt nok i laver en konkurrence.
Kan sige at folk skal glæde sig til at se filmen, den er efter min mening super god :)


Hmmmm hvor har du set den ????
Gravatar

#4 De4_Kia 11 år siden

Movie Daddy (3) skrev:

Hmmmm hvor har du set den ????


I en biograf et sted i New York :)
Gravatar

#5 Tommy Kristensen 11 år siden

#4: Say what? D. 20. er da global premiere? Den går da ikke i NY nu...
Gravatar

#6 Highland Park 11 år siden

Tommy Kristensen (5) skrev:
#4: Say what? D. 20. er da global premiere? Den går da ikke i NY nu...
Han så den nok her.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 De4_Kia 11 år siden

Highland Park (6) skrev:
Han så den nok her.


Desværre nej, selvom det kunne have været fedt at se den sådan et sted :P
Jeg var en af de få heldige personer, som fik lov at komme med til Verdens Premieren i New York, efter at en af mine veninder der bor i New York var så heldig at vinde billetter,
og da jeg alligevel var i NY, ja så fik jeg lov at tage med :)

Vil ikke spoile på filmen, da vi har anmeldere til at gøre det for os, så det eneste jeg kan sige er, at gentage mig selv: Glæd jer! :)
Gravatar

#8 maniac 11 år siden

#7 Jeg skal love for du er et heldigt asen, var det ikke også dig, der havde fået de officielle Blu-ray udgaver af Star Wars filmene, et år før de blev udgivet til alle os andre ? ;)

Skriv ny kommentar: