Warner Bros. har udgivet den første trailer til actionstjernen Arnold Schwarzeneggers definitive comeback-film, “The Last Stand”, der er sprængfyldt med testosteron og fede one-liners.

Se traileren her.

Filmen omhandler en sherif (Schwarzenegger) ved Mexicos grænse, der har til opgave at stoppe en narkobaron på flugt, som forsøger at krydse grænsen.

Udover Schwarzenegger medvirker også navne som Forest Whitaker, Johnny Knoxville og Luis Guzmán.

“The Last Stand” sætter styr på tingene i alverdens biografer i begyndelsen af 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (37)
Gravatar

#1 chapton 11 år siden

Meh...
Gravatar

#2 KasperBS 11 år siden

Hmm...ser lidt fesen ud, men skal da ses.
Gravatar

#3 SiniSael 11 år siden

Arnold er et kult(ur) ikon - self. skal det ses! Dog er man undskyldt for at se Hercules i New York(har stadig mareridt om den film - specielt musikken - omg kan næsten stadig huske den :( )
Gravatar

#4 Kyllingebenet 11 år siden

Ligner garbage... glæder mig!! :P
Gravatar

#5 skittlez 11 år siden

Det bli'r så sweet at se hvad Kim Jee-Woon kan i Hollywood. Jeg forventer store ting af den her mht. look, stil og action. Arnie er en added bonus.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#6 Jimmbo 11 år siden

Jeg synes ikke det ser helt dumt ud. Det er jo nok næppe et mesterværk, men jeg tror den bliver udmærket.
Gravatar

#7 elwood 11 år siden

Taglinen er klassiske 80'er action film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Shadow_Dude 11 år siden

Det ligner en perfekt tømmermændsfilm!
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#9 millimo 11 år siden

Grunden til jeg skal se filmen er ikke pga. traileren eller plottet. Det er hovedsageligt pga. Arnold og Je-Woon Kim. Har været fan af sydkoreanske film, og Je-Woon Kim's film har været ret så gode hidtil: http://www.imdb.com/name/nm0453518/

Men nu hvor han sidder i Hollywood kan alting jo godt tage en forkert drejning.
Gravatar

#10 danish99 11 år siden

Han er ikke blevet en bedre skuespiller. Jeg venter til den er på dvd.
King

Skriv ny kommentar: