Lakeshore Entertainment har udsendt den første trailer til action-komedien “Stand Up Guys”, der har Al Pacino, Christopher Walken og Alan Arkin i hovedrollerne.

Se traileren her.

“Stand Up Guys” omhandler en gruppe pensionsklare gangstere, der genforenes for en sidste vild nat, da den ene lukkes ud af fængsel efter 28 år bag tremmer. Selvom der drikkes tæt, kuglerne flyver og de gamle gutter har det mægtigt, så bærer den ene dog på en farlig hemmelighed, der kan ende med at betyde døden for en eller flere i gruppen.

Foruden Pacino, Walken og Arkin medvirker bl.a. også Rick Gomez, Julianna Margulies og Mark Margolis i filmen, der er instrueret af Fisher Stevens (“Just a Kiss”) og står til at udkomme i løbet af 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Business Monkey 11 år siden

Interessant idé! Og så er det altid vidunderligt at se Alan Arkin, og så endda i følgeskab af to andre så brilliante skuespillere. Den må ses, når den udkommer!
Gravatar

#2 Zombi 11 år siden

Den ser faktisk overraskende god ud.
Gravatar

#3 Kruse 11 år siden

Det ser bestemt ganske interessant ud. Og jo flere gode film Al Pacino kan være med i, jo bedre :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 ikj80 11 år siden

Pacino, Walken og Arkin. jeg er på :-)
Gravatar

#5 elwood 11 år siden

Sådan et Remake af Gamle mænd i nye biler der ser godt ud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Aggeri 11 år siden

Walken er the man!
Gravatar

#7 TP-DK 11 år siden

så bærer den ene dog på en farlig hemmelighed, der kan ende med at betyde døden for en eller flere i gruppen.


Er det virkelig en hemmelighed? Ud fra traileren forstod jeg det som om at Al Pacinos karakter godt vidste hvad der ville ske, og derfor lavede alle de ting, som var det The Bucket List.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#8 Dragon_Claw 11 år siden

En drama komedie med ægte charme...

Jeg glæder mig!
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#9 Fruit4ever 11 år siden

Hvis bare de "sammen" nakker "bossen" til sidst = så er jeg på! ;D
Vincent Hanna: I'm angry. I'm very angry, Ralph. You know, you can bang my wife if she wants you to. You can lounge around here on her sofa, in her ex-husband's dead-tech, post-modernistic bullshit house if you want to. But you do not get to watch my fucking television set!
Gravatar

#10 jessup 11 år siden

Den ser rigtig fornuftig ud. Det er ikke ofte man ser Walken i så godt selskab.
This is just until June

Skriv ny kommentar: