Den kommende søndag er ikke nogen helt almindelig søndag – ikke for filmelskere i hvert fald. Søndag den 30. september er nemlig en helt særlig dag, hvor du kan se alle de film fra de velourrøde sæder i biografernes mørke du vil, og det sågar til halv pris.

Det årligt tilbagevendende tiltag Den Store Biografdag løber nemlig af stablen denne søndag, og det betyder, at alle kan gå ind og se biografaktuelle film til den halve pris af, hvad billetten koster normalt.

Så grib chancen og tag i biografen for at se de film, du ikke har fundet råd til at nyde endnu. Læg et stramt program for hele dagen eller snup en enkelt film i farten. Find for eksempel inspiration til, hvad du skal se ved at læse Filmz’ mange biografanmeldelser.

Dagen støttes af Det Danske Filminstitut og er arrangeret af Foreningen af Filmudlejere i Danmark og Danske Biografer. For at få billetterne til halv pris, skal du bare bestille og købe billetterne som normalt på nettet eller gennem landets biografluger.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 David Munch 11 år siden

Ach, havde jeg helt glemt! Fik set Tintin sidste år, på gode pladser, så det var et godt kup.. Bliver vidst til Kapringen iår.. :)
Gravatar

#2 Mikkel Abel 11 år siden

Fedt man! :)
De kunne bare godt lige vente til Looper havde premiere, for i biografen her er programmet sgu lidt halv-lunket..
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Collateral 11 år siden

Der er ikke rigtig noget jeg gider at se... Måske Expendables 2, men den er der ingen der gider se med mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Slettet Bruger [715507952] 11 år siden

Jeg har booket billetter til tre film i Cinemaxx i København, to til hver film, så hvis jeg finder nogen der vil med, så er vi sikret. Det er bare synd, at udvalget er lidt svagt.
Gravatar

#5 Ericmase 11 år siden

utyske (4) skrev:
Jeg har booket billetter til tre film i Cinemaxx i København, to til hver film, så hvis jeg finder nogen der vil med, så er vi sikret. Det er bare synd, at udvalget er lidt svagt.


Det kommer an på hvilke film det er.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 steadi07 11 år siden

Jeg kunne nu godt overveje "Ted", "The Expendables 2" og så "Dredd". Men det kræver mest, at jeg gider bevæge mig hen til en biograf..
Gravatar

#7 Kaltoft 11 år siden

Biletter til 4 film :D nu da det er så billigt kan man jo godt se noget man ellers ville se på DVD
Gravatar

#8 Brodersalsa 11 år siden

Skal se "Ted", "Kapringen" og "Dredd" med mine brødre. Det bliver i sandhed en herlig dag!
Gravatar

#9 MOVIE1000 11 år siden

JEg skal se.

Dredd 3D
Modig 3D
Ted
The Expendables

Kapringen ville jeg gerne, men den passer ikke ind i tidsplanen :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Neranders 11 år siden

Det bliver kun Dredd 3D for mit vedkommende. Modig er set, og resten har ikke rigtig fanget min interesse.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: