Der har tidligere været rygter om, at Joseph Gordon-Levitt skulle overtage rollen som Batman, nu hvor Christian Bale var endegyldigt færdig med at bære kappen. Gordon-Levitt har da også selv udtrykt interesse i at dukke op i “Justice League”, skulle manuskriptet være godt nok.

Se også: Joseph Gordon-Levitt kunne godt overveje “Justice League”.

Rygterne om Gordon-Levitt intensiveres nu, da et nyt rygte fra en såkaldt insiderkilde konkluderer, at skuespilleren stensikkert vil dukke op i “Justice League” som den nye Batman, og at der samtidig arbejdes på at få endnu en skuespiller fra “The Dark Knight Rises” med i filmen.

Normalvis plejer Hollywood at lade disse løse rygter dø ud af sig selv, hvis de ikke er det mindste sande, men i denne omgang har Gordon-Levitts repræsentanter straks været ude og erklære, at der absolut intet hold er i rygtet.

Det kan så diskuteres, hvordan dette skal tages – er det en indirekte bekræftelse af, at rygtet har fat i noget, eller vil Gordon-Levitts folk blot gøre det klart, at skuespilleren ikke er involveret? Med Gordon-Levitts tidligere kommentarer kunne det tyde på, at der er noget om snakken.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (42)
Gravatar

#1 Razymandias 11 år siden

Kunne være awesome, god skuespiller. Hvem mon den anden skuespiller er?
Gravatar

#2 Terning 11 år siden

Enig han er en god skuespiller.. men han ligner jo bare en lille dreng.. har er sku da for lille til og spille Batman IMO..
Gravatar

#3 Sverkel 11 år siden

Syntes bestemt ikke godt om! I The Dark Knight Rises ligges der jo op til at han bliver Robin da det er hans navn. Så med mindre filmen er ude i fremtiden så det bliver noget ala Fremtidens Batman (den der kørte på CN da man var barn, hvor den rigtige Batman er en gammel mand) syntes jeg det ville være dumt at gøre ham TIL Batman.

En erstatning = OK

En direkte efterfølger = NO GO
Gravatar

#4 Razymandias 11 år siden

Terning (2) skrev:
Enig han er en god skuespiller.. men han ligner jo bare en lille dreng.. har er sku da for lille til og spille Batman IMO..

Enig! Han skal nok i træningscenteret :-)
Gravatar

#5 NeTic 11 år siden

Han skal da på den lede beefcake kur hvis han skal spille batman :)
Gravatar

#6 Kyllingebenet 11 år siden

Sverkel (3) skrev:
Syntes bestemt ikke godt om! I The Dark Knight Rises ligges der jo op til at han bliver Robin da det er hans navn.
Robin bliver også til Batman i tegneserien.
Gravatar

#7 zombiedude456 11 år siden

Ville i min optik være tosset, når han jo er
robin
i filmen.. men okay. Hvis de vælger at lægge filmen op ad tegneserien..
Gravatar

#8 Riqon 11 år siden

Jeg håber det ikke er sandt. Mest fordi jeg håber, Justice League-filmen holder nallerne fra Nolanverset.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [631986251] 11 år siden

Alternativet er vel Nightwing, hvis han ikke ender med at være Batman.
Gravatar

#10 Sverkel 11 år siden

Kyllingebenet (6) skrev:
Robin bliver også til Batman i tegneserien.


Okay det vidste jeg så ikke? Syntes dog stadig det er forkert da Batman for de fleste jo er Bruce Wayne.

Skriv ny kommentar: