Forberedelserne til Ubisofts første store filmproduktion “Assassin’s Creed” rykker fortsat fremad, idet en manuskriptforfatter nu er blevet tilknyttet.

Se også: Nyt om “Assassin’s Creed”-filmen med Michael Fassbender.

Der er tale om britiske Michael Lesslie, der indtil nu blot har stået for at skrive kortfilm. Lesslie har bl.a. tidligere skrevet den BAFTA-nominerede kortfilm “Heavy Metal Drummer” fra 2005.

Michael Fassbender står til at indtage hovedrollen i “Assassin’s Creed”, der er baseret på Ubisofts populære spilfranchise af samme navn, som omhandler bartenderen Desmond Miles, der meget livligt genoplever sine forfædres minder gennem en maskine ved navn Animus.

Det er endnu uvist, hvem der vil stå for at instruere filmen.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 Zombi 11 år siden

Med Michael Fassbender involveret kunne det her meget vel ende med at være den første rigtige vellykkede filmatisering af et spil. AC universet egner sig i hvert fald rigtig godt til film.
Gravatar

#2 JHP 11 år siden

Præcis! Og bane vejen for gode filmatiseringer af spil, så Bioshock kan blive lavet :)
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 11 år siden

Zombi (1) skrev:
Med Michael Fassbender involveret kunne det her meget vel ende med at være den første rigtige vellykkede filmatisering af et spil.


Jeg er så stor fan af Fassbender som de fleste, men jeg kan virkelig ikke se, hvordan en god skuespiller ville gøre en film som denne vellykket. Hvis manus og instruktion er lort kan Fassbender intet redde! Men jeg håber da helt bestemt på det bedste. Det gør jeg egentligt for langt de fleste film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Zombi 11 år siden

Lord Beef Jerky (3) skrev:
Hvis manus og instruktion er lort kan Fassbender intet redde!


Selvfølgelig, det siger da sig selv, men indtil videre går det da den rette vej. Så må vi jo se hvem der skal instruere senere.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 11 år siden

Zombi (4) skrev:
Selvfølgelig, det siger da sig selv, men indtil videre går det da den rette vej. Så må vi jo se hvem der skal instruere senere.


Det tør jeg så ikke sige. Har intet set eller læst af manden, nyheden handler om.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Mads47 11 år siden

Jeg stemmer for Uwe Boll skal instruere den!, han er så god, fuld at talent og store ambitioner!.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [121571258] 11 år siden

Sådanne filmatiseringer vil næsten altid fejl, da der intet er at hente i spilene som vil kunne gøre sig på film.

Spil er en interaktiv oplevelse og hvad angår plot, historie og karakterskildring er de langt bagefter filmmediet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

Whispering Horse (7) skrev:
Spil er en interaktiv oplevelse og hvad angår plot, historie og karakterskildring er de langt bagefter filmmediet.


Lies - men meget sjov holdning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 colocho 11 år siden

#7 - Præcis, det er det samme med tegneserier - plot, historie og karakterskildring er en saga blot...

(Ironi kan forekomme)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#10 Joeyvind 11 år siden

Med den måde Assasins Creed 3 sluttede på, ville jeg næsten ønske at dette projekt fejlede..

Men nej selfølgelig ikke.. håber lige som så mange andre, at der ville komme én god spilfilmatisering som derved kunne sætte skub i resten af gode produktioner.. Da mit ynglings spil-film projekt, Silent Hill tydeligt fejlede, håber jeg dette kan bane vejen for en fantastisk og god Uncharted film..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..

Skriv ny kommentar: