Da Warner Bros. først satte gang i produktionen af “Green Lantern”, var det med forventningen om et kæmpe hit med op til flere efterfølgere. Sådan blev det dog ikke, og siden da har fremtiden for Grønne Lygte været lidt uklar.

Se også: Christopher Nolan som instruktør og producer på “Justice League”?

Planen har indtil nu ladet til at være, at Grønne Lygte skal medvirke i “Justice League”-filmen, men om det bliver med Ryan Reynolds tilbage i rollen er noget usikkert – skuespilleren selv lader i hvert fald ikke til at have den store interesse.

”Som det ser ud nu, har jeg meget lidt interesse i at slutte mig til den form for verden,” udtaler Reynolds, der dog ikke afviser, at han kunne vende tilbage, hvis der var tale om en god instruktør og et rigtig godt manuskript.

Reyonolds forklarer nærmere, hvordan han så, hvor svært det var at få noget godt og sammenhængende ud af et koncept som Grønne Lygte, når det blev overført til film, hvilket er hvorfor, han er noget tøvende om at vende tilbage.

Rygterne går for tiden på, at Warner Bros. forsøger at få “The Dark Knight Rises”-instruktør Christopher Nolan til at instruere “Justice League” – måske er det, hvad der skal til, for at Reynolds er klar på at vende tilbage?

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 MOVIE1000 11 år siden

Vi har heller ikke den store interesse i at se en efterfølger. ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1574774651] 11 år siden

Efter min mening, var filmen ikke en komplet katastrofe og med meget få fixes, kunne den faktisk have været habil, som fx. et andet kostumedesign (den maske....) og to andre personer i hovedrollerne. Ikke at Reynolds var direkte frygtelig, men han var bare ikke i stand til at bære rollen ligeså godt, som andre skuespillere, der spiller superhelte.

Så det er helt fint med mig, hvis de går en anden retning og finder en anden skuespiller til rollen.
Gravatar

#3 SublimeKen 11 år siden

#2

Tror nu godt at Reynolds kan bære en superhelte rolle. Det skal bare være en som passer til ham... Tror han vil være genial som Deadpool f.eks, manuskriptforfatterne/Instruktøren/hvis skyld det nu end var, skal bare lade være med at ødelægge karakteren som de gjorde i X-Men Origins: Wolverine
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1574774651] 11 år siden

#3 -

Det er ikke umuligt, at du har ret. Chris Evans er fx. langt bedre som Captain America, end han var i rollen som Johnny Storm.
Gravatar

#5 David Munch 11 år siden

Drebble (4) skrev:
#3 -

Det er ikke umuligt, at du har ret. Chris Evans er fx. langt bedre som Captain America, end han var i rollen som Johnny Storm.

Så absolut. Ærgeligt Captain America skriptet var så elendigt dog.. Samme med Grønne Lygte, så jeg kan godt forstå Reynolds.
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 11 år siden

Drebble (2) skrev:
Efter min mening, var filmen ikke en komplet katastrofe
Enig!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 Elisha 11 år siden

Jeg må sige at det var lidt svært at holde med helten i green lantern når han opfårte sig som et røvhul.
her er filmens historie smukt beskrevet
http://www.imdb.com/title/tt1133985/board/nest/184...
Gravatar

#8 Batsy 11 år siden

Vakse Viggo (6) skrev:
Enig!


+1
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9 Morten1 11 år siden

Drebble (4) skrev:
#3 -

Det er ikke umuligt, at du har ret. Chris Evans er fx. langt bedre som Captain America, end han var i rollen som Johnny Storm.


Fantastic Four har måske også det mest elendige Superhelte-manus og er en elendig film blottet for spænding.
Tror egentlig sagtens han kan bære den slags rolle, men filmen hjælper ham bare ikke særlig meget.
Gravatar

#10 KasperBS 11 år siden

Bradley Cooper som Den Grønne Lygte!

Skriv ny kommentar: