Tilbage i starten af maj kom det frem, at Sony var klar på at lave “Men in Black 4”, efter den tredje film havde vist sig at være en stor succes. Seriens stjerne, Will Smith, kan dog nu udtale, at han ikke er synderligt interesseret i flere alieneventyr som Agent J.

Se også: Sony sætter gang i “Men in Black 4″.

Mens Smith ikke udviser den store interesse, så afslår han dog i første omgang heller ikke tilbuddet om at vende tilbage: ”Jeg tror, tre er nok for mig. Tre af noget som helst er nok for mig. Vi tager et kig på det og overvejer det, men det føles som om, det måske er på tide at lade en anden give det et forsøg”.

Men selvom farmand Will ikke umiddelbart har lyst, så betyder det dog ikke, at sønnike Jaden får lov til at give franchisen et forsøg. Jaden kan udtale, at han godt kunne tænke sig at lave “Men in Black 4”, men at hans far ikke er med på den idé.

Så mens intet endnu er skrevet i sten, så tyder alt på, at hvis “Men in Black 4” bliver til noget, så kommer den til at være foruden Smith. Så er spørgsmålet bare, om Tommy Lee Jones vender tilbage som Agent K?

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Juiceren 10 år siden

Selvom jeg er stor Will Smith fan så synes jeg også det fint at "stoppe mens legen er god" på en film som MIB.

Så hellere en bad boys 3 og i am legend 2 (hvis det bliver en god historie).
Gravatar

#2 Riqon 10 år siden

Det er jo svært at lade en sådan pengeko stå for selv, men de har vel egentlig også en gylden mulighed til at lave en spin-off med Josh Brolin.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 MOVIE1000 10 år siden

Den sluttede fint.
Og jeg har ikke lyst til at se flere far og søn projekter fra deres side.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 David Munch 10 år siden

Jeg så gerne nogle nye agenter komme på banen, så det er fint med mig.
Gravatar

#5 nwinther 10 år siden

Jeg kan ikke mindes at have set en god WS film. MIB 1 og Bad Boys 1 havde noget over sig - i tid og sted.

Men ellers har han jo bare lavet lort med lort på.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#6 cnr 10 år siden

Betyder hans bemærkning, at der kommer en nr. 2 og nr. 3 af After Earth?
Gravatar

#7 Carmul 10 år siden

Jeg synes nu at ID4 stadigvæk er en referencefilm for hvordan Sci-Fi skal skæres. Stort, buldrende og med masser af action... at der så er lidt for meget amerikansk patriotisme med, er så en anden sag. Det kan jeg sagtens leve med.
Gravatar

#8 Hive 10 år siden

#7

Hørt, ID4 var fantastisk og er til dags dato stadig en af mine absolutte favorit-popcornsfilm.
Gravatar

#9 FingerZ 10 år siden

MOVIE1000 (3) skrev:
Den sluttede fint.
Og jeg har ikke lyst til at se flere far og søn projekter fra deres side.


Præcis .. Han gider vel ikke, fordi sønnike ikke må medvirke ..
Gravatar

#10 Riqon 10 år siden

The Pursuit of Happyness er efter min mening en helt fin film, og en rigtig god præstation af Will Smith. Men ellers synes jeg, han har stået for mange forbiere: Mig Robert, Hancock, Hitch, I am Legend ...
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: