Marvel har udsendt en ny plakat til “Captain America 2: The Return Of The First Avenger” som optakt til udgivelsen af filmens første teaser-trailer, der rammer på torsdag.

Se plakaten her.

I filmen følger vi Steve Rogers efter handlingen i “The Avengers”. Rogers, der har store problemer med at tilpasse sig den moderne verden, må slå sig sammen med S.H.I.E.L.D.-agenten Black Widdow for at få bugt med en ny og mystisk fjende, der truer Washington D.C. – og resten af verden.

Foruden at Chris Evans er tilbage i titelrollen, så medvirker bl.a. også Scarlett Johansson, Samuel L. Jackson, Cobie Smulders, Frank Grillo, Robert Redford, Hayley Atwell, Toby Jones og Emily VanCamp i filmen.

Rogers’ nye eventyr er instrueret af Anthony og Joe Russo, der tidligere har stået for afsnit af tv-serien “Community” samt “You, Me and Dupree”. Manuskriptet er skrevet af de tilbagevendende Christopher Markus og Stephen McFeely, som også stod bag manus til den første film.

“Captain America 2: The Return Of The First Avenger” indtager danske biografer 3. april næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 Zabath 10 år siden

Hedder filmen ikke "Captain America: The Winter Soldier"?

Eller er "Captain America 2: The Return Of The First Avenger" den "danske" titel?
Gravatar

#2 MOVIE1000 10 år siden

Fed plakat, håber dog ikke at den kommer til at handle mere om SHIELD end Captain America.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [174717423] 10 år siden

Hvis den følger "The Winter Soldier"-historien bare nogenlunde, har den i dén grad fokus på Captain America.
Gravatar

#4 MS84 10 år siden

Zabath (1) skrev:
Hedder filmen ikke "Captain America: The Winter Soldier"?

Eller er "Captain America 2: The Return Of The First Avenger" den "danske" titel?



Fundet frem til denne forklaring på kino.dk:

Det er filmens danske distributør, der bestemmer, hvad titlen bliver herhjemme. Som du kan se, er originaltitlen stadig 'The Winter Soldier', men som det ser ud nu, bliver filmens titel i Danmark 'Captain America 2: The Return of the First Avenger'.

Hilsen Daniel - kino.dk

Gravatar

#5 strand2800 10 år siden

Forstår virkelig ikke hvorfor der er et behov for at ændre titlen fra The Winter Soldier til The Return of the First Avenger...?

Hvorfor kan vi ikke bare beholde de originale titler???
Gravatar

#6 Zabath 10 år siden

#4: Tak for info, det var det jeg var bange for.

strand2800 (5) skrev:
Forstår virkelig ikke hvorfor der er et behov for at ændre titlen fra The Winter Soldier til The Return of the First Avenger...?

Hvorfor kan vi ikke bare beholde de originale titler???


Det forstår jeg virkelig heller ikke, hvorfor skifte til en dårligere engelsk titel.

Det eneste jeg kan se er at den danske distributør tror at danske biografgængere er dumme, eller slet ikke følger med i hvad der kommer af nye film.
Så de er nød til at give den en titel med 2, for at vise det er en ny film men at der har været en første.

Samt at der skulle trækkes paralleller til til den der Avenger film, som folk muligvis har set....

Hold nu op med at behandle os som pattebørn, vi kan godt finde ud af original titlerne til film, og hvis det endelig skal være så oversæt det da til dansk, og lad være med give os en titel der lyder som som en film der ligger i bund 100 på imdb.
Gravatar

#7 Høegh 10 år siden

strand2800 (5) skrev:
Forstår virkelig ikke hvorfor der er et behov for at ændre titlen fra The Winter Soldier til The Return of the First Avenger...?

Hvorfor kan vi ikke bare beholde de originale titler???


Rationalet har været:
"The Avengers var et kæmpestort økonomisk hit og fik gode anmeldelser. Så hvis vi kan få folk til, at tænke på hvor fed The Avengers var hver gang de ser Captain America's undertitel, så får vi flere penge.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#8 Høegh 10 år siden

Zabath (6) skrev:
Det eneste jeg kan se er at den danske distributør tror at danske biografgængere er dumme, eller slet ikke følger med i hvad der kommer af nye film.


Jeg er tilbøjelig til, at give de danske distributører ret hvis det er det de tror
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#9 Kviesgaard 10 år siden

Jeg håber bare på en god film, uanset hvad den danske titel så måtte ende med, at blive. Etteren fandt jeg var god og solid, og håber at toeren kan følge op på den, så det ikke blive samme omgang, som Iron Man 2.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#10 Mister Marvel 10 år siden

synes den amerikanske titel er bedst:-)
„Be who you want to be, not what others wants to see.``

Skriv ny kommentar: