Paramount Pictures har udsendt den anden fulde trailer til “Anchorman: The Legend Continues” – fortsættelsen til komedien fra 2004 med Will Ferrell i rollen som den karismatiske nyhedsoplæser Ron Burgundy.

Se traileren her.

I filmen befinder Burgundy og hans nyhedshold sig i 80’erne, hvor de endnu en gang forfærdes over arbejdsforholdene på nyhedskanalen, idet tv-stationen netop er begyndt at introducere nyhedsværter af anden etnisk herkomst end hvid. Samtidig introduceres konceptet af en 24 timers nyhedskanal.

Foruden Ferrell vender også Christina Applegate, Steve Carell, David Koechner og Paul Rudd alle tilbage i filmen, der er skrevet af Ferrell i samarbejde med instruktør Adam McKay.

“Anchorman: The Legend Continues” leverer frisk komik til de danske biografer 16. januar 2014.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Kaversmed 10 år siden

YES det bliver fedt!
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Damm jeg glæder mig!

Håber lidt på de besøger DK så FilmzTV kan få en junket ud af det, ville elske og se Johan vs. Will Ferrel :) i et interview.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 frasofaen 10 år siden

elwood (2) skrev:
Damm jeg glæder mig!

Håber lidt på de besøger DK så FilmzTV kan få en junket ud af det, ville elske og se Johan vs. Will Ferrel :) i et interview.


Efter at have set Arrested Development interviewet (+ så meget andet), tror jeg også på at Ferrel & co. sammen med Albrechtsen kunne blive rigtig rigtig godt.
Fra Sofaen på iTunes|frasofaen.blogspot.dk ... Fy for pokker en gang product placement!
Gravatar

#4 elwood 10 år siden

Will Ferrel, ved man blot aldrig hvor man har når der er interviews, så det ku være lidt sjovt og se den kære Johan blive udfordret lidt på det plan, tænker jeg :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 The Insider 10 år siden

Det ville være en KÆMPE ære og stensikkert også en stor fornøjelse :-) Krydser også fingre!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: