Lionsgate har udsendt den sidste trailer før den amerikanske premiere til “The Hunger Games: Catching Fire”, der atter har Jennifer Lawrence i hovedrollen som den hårdføre Katniss Everdeen.

Se traileren her.

I filmen følger vi Katniss og Peeta på deres sejrsturné, efter de overlevede The Hunger Games. Det håb og sammenhold, de to giver befolkningen i de forskellige distrikter, huer dog ikke Præsident Snow, der sætter en plan i gang for ikke blot at knuse folkets nyfundne håb, men også for at få dem til at foragte de to vindere.

“The Hunger Games: Catching Fire” er instrueret af Francis Lawrence, som bl.a. har stået bag “I Am Legend” og “Water for Elephants”. Derudover står Simon Beaufoy (“Slumdog Millionaire”) og Michael Arndt (“Toy Story 3”) bag manuskriptet.

På rollelisten finder man foruden Lawrence også Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Lenny Kravitz, Elizabeth Banks, Stanley Tucci, Donald Sutherland, Toby Jones, Woody Harrelson og Philip Seymour Hoffman.

“The Hunger Games: Catching Fire” får dansk premiere 20. november.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 zamm- 10 år siden

Så længe det ser (og garanteret er) bedre ud end det lort det Twilight, så tror jeg, at jeg skal se den... på et tidspunkt
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 10 år siden

zamm- (1) skrev:
Så længe det ser (og garanteret er) bedre ud end det lort det Twilight, så tror jeg, at jeg skal se den... på et tidspunkt


Hvis det er det eneste, du bedømmer ud fra, er der rigtig rigtig mange film, du skal se på et tidspunkt. Jeg kan nok anbefale 500-1000 film du ikke har set i hvert fald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2571855797] 10 år siden

zamm- (1) skrev:
Så længe det ser (og garanteret er) bedre ud end det lort det Twilight, så tror jeg, at jeg skal se den... på et tidspunkt


Jeg har aldrig læst bøgerne, hverken Twilight eller The Hunger Games, men alene baseret på filmene, tror jeg, at de to serier kun sammenlignes, fordi de henvender sig til unge og er baseret på en populær bogserie.

Der er så også cirka dér, hvor sammenligningen bør stoppe - jeg synes ikke, at den første Twilight er en dårlig film, givet, det er heller ikke en supergod film, men den hiver sig bestemt over middelmådig.

Den første Hunger Games er bestemt heller ikke en supervild film, men det er stadig en bedre film end samtlige Twilight-film, også selvom historien ikke ligefrem er original og filmen ikke ligefrem byder på overraskelser. Alt i filmen har dog lige en smule ekstra kvalitet: gode effekter, fornuftige skuespillere og interessant art-design.

I Twilight kan de ikke engang få en ulv til at ligne en ulv, hvilket ikke burde være verdens største udfordring, når samtlige pre-teens og deres mødre, kaster penge efter filmen, fordi de bliver fugtige i trussen over en 17-årig uden bluse på.

Skriv ny kommentar: